دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از محمود احمدی نژاد در حال کار با دوربین عکاسی را می بینید.

در خاطرات آیت الله هاشمی آمده است: شب میهمان رهبری بودم. درباره سفر آقای [کمال] خرازی [وزیر امور خارجه] به عراق، مسئله انتفاضه و محاکمه آقای [حسن یوسفی] اشکوری و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی و انتخابات مذاکره کردیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منزل امیر طوطیایی و اهدای نشان فداکاری، از خدمات مخلصانه آن افسر ولایی و فداکار قدردانی کرد.

جماران نوشت: آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه، حضور جمعی در راهپیمایی ما یک وظیفه است، بیان داشت: اگر خدای سبحان به این ناله ها (مردم غزه) توجه بکند و به ما بگوید که چرا یاری نکردید چه باید بکنیم؟!

نیروهای هوافضای روسیه (VKS) محموله جدیدی از هواپیماهای جنگنده پیشرفته Su-35S دریافت کردند که چهارمین محموله تحویلی در سال 2023 است. این نشان دهنده تعهد روسیه به تقویت قابلیت‌های هوایی خود در بحبوحه درگیری اوکراین است.

گریپن اخیراً به برخی از نقاط عطف دست یافته‌است، از جمله تحویل اولین جنگنده گریپن E ساب تولید شده به دولت سوئد برای آزمایش‌های پیش از خدمت.

حسن روحانی درگذشت فرزند آیت الله استادی را تسلیت گفت.

تسنیم نوشت: سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: فرصت نام‌نویسی انتخابات مجلس دوازدهم ساعت 18 امروز به پایان رسید و 24829 نفر ثبت‌نام قطعی داشتند.

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت فرزند آیت‌الله آقای حاج شیخ رضا استادی را تسلیت گفتند.

ایرنا نوشت: رئیس‌جمهور در پیامی ضایعه درگذشت مرحوم حاج محسن استادی فرزند آیت‌الله استادی را به بیت شریف و همه بستگان معزز ایشان تسلیت گفت.

ایرنا نوشت: معاون اول رئیس‌جمهور و نخست وزیر قرقیزستان توافقات مهمی برای توسعه همکاری‌های اقتصادی از جمله راه اندازی کریدور ریلی، کمک به ساخت پالایشگاه، خرید و فروش قیر و غلات، تاسیس مراکز تجاری و همچنین ساخت نیروگاه برق صورت گرفت.

سایت دفتر رهبر انقلاب پوستری با عنوان «شریک جرم قطعی» منتشر کرده است.

شفقنا نوشت: محسن استادی فرزند آیت الله رضا استادی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درگذشت.

فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با نامه نیوز گفت: اصلاح طلبان در حالی این روزها به برجام می پردازند که همگان در جامعه متوجه غروب برجام شده اند.

عکسی جدید از نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی را مشاهده می کنید.

ایسنا نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با معافیت وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی و نیروهای مسلح از پرداخت هزینه‌های دادرسی در مراجع قضائی مخالفت کردند.