دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشتمین آیین ضیافت فاطمی شفت حضور یافت و در جریان کم و کیف برگزاری این آیین بومی و مذهبی قرار گرفت. گفتنی است در هشتمین سال برگزاری آیین ضیافت فاطمی شفت، مردمان سرزمین امامزادگان ابراهیم و اسحاق علیه‌السلام 350 دیگ آش نذری معادل 75 تن را طبخ و توزیع کردند./ جامعه خبری تحلیلی الف

اعتمادآنلاین تصویری از فرمانده کل سپاه در مراسم عزاداری ایام فاطمیه در بیت رهبری را منتشر کرده است.

اعتمادآنلاین نوشت: با افشا شدن پرونده فساد چای دبش، سیدجواد ساداتی‌نژاد اولین وزیر کشاورزی رئیسی به عنوان یکی از افراد دخیل در این فساد نام برده می‌شود.

فارس نوشت: وقتی به صدام خبر دادند که نیروهای ایرانی پیشروی کرده‌اند و خیلی از نیروهای عراقی در حال فرارند، صدام خیلی عصبانی شد و چند نفر از فرماندهان را با کلت خودش اعدام کرد.

ایسنا نوشت: همسر مرحوم علامه طباطبایی در 91 سالگی درگذشت.

تصاویری قدیمی از دیدار جمعی از اعضای جامعه اسلامی مهندسین با آیت الله هاشمی رفسنجانی را می بینید.

نادر قاضی پور، نماینده ادوار مجلس در گفتگویی چالشی در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، هم عملکرد مجلس یازدهم و خصوصا ریاست قالیباف را به نقد کشید هم به بیان دلایل عجیب ردصلاحیتش در انتخابات پیشین پرداخت. متن کامل این مصاحبه فردا منتشر خواهد شد.

تصاویری از حضور سران قوا و آملی لاریجانی در محضر رهبر انقلاب مشاهده می کنید.

در زمان برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین؛ زمانی که نماینده دادستان منافقین را اسلامگرای افراطی می‌خواند، فرزند شهید صیاد شیرازی متذکر می‌شود که منافقین اسلام گرای افراطی نیستند، آن‌ها مارکسیست محض هستند./ مهر

هاشمی رفسنجانی بیست و ششم آذر 1379 در مورد چند دیدار و استعفای مهاجرانی نوشته است.

تصویری از رهبر انقلاب در ابتدای مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی (ره) منتشر شد.

فارس نوشت: سیداسحاق که در 19 سالگی عازم سوریه شده بود، بعد از 2 سال رفت و آمد بالاخره 31 فروردین 94 در پی آزادسازی بصری‌الحریر درعا سوریه به شهادت رسید و پیکرش به دست داعشی‌ها افتاد، پیکری که وقتی به آغوش مادر بازگشت نه سری داشت، نه دستی و نه پایی.

تصویری از حضور الیاس نادارن بین چهره های اصلاح طلب در مراسم سوگواری و عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) منتشر شد.

فارس نوشت: در پیام سرلشکر سلامی به سردار رادان درباره حمله تروریستی به راسک آمده است: دشمنان کینه‌توز امنیت ایران و ایرانی بدانند حافظان امنیت و مدافعان نظم و آرامش جامعه اسلامی به زودی با تحمیل ضربات مهلک و ویرانگر طعم تلخ انتقام این جنایت را به عاملان و مسببان آن خواهند چشانید.

«دستکاری لایحه عفاف و حجاب» قبل و بعد از ارسال به شورای نگهبان، ادعایی است که همچنان با علامت سوال هایی همراه است و مصطفیمیرسلیم و زهره لاجوردی دو نماینده مجلس معتقدند اگر این اتفاق افتاده باشد غیرقانونی است و هیات رئیسه باید پاسخگو باشد.

نامه نیوز نوشت: سلیمی‌نمین گفت: آقای محصولی اخیرا از معیارها سخن می‌گوید. او اصلا در جایگاهی نیست که معیار تعیین کند، اگر معیار تعیین نکند، اتفاقا گرایش مردم به معیارها بیشتر خواهد بود