جمعه 21 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درگفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» به بیانیه شورای اروپا مبنی برحفظ تحریم‌های تسلیحاتی و موشکی ایران با وجود توافق 18اکتبر واکنش نشان داد.

جماران نوشت: آیت الله جوادی آملی بیان کرد: اگر فردی عالم شد یک سرمایه دارد. اگر این سرمایه را توانست حفظ بکند، خودش و جامعه را نجات می دهد و اگر نتوانست حفظ بکند خودش و جامعه را به خطر می اندازد.

علی‌اکبر صالحی درباره موضوع دوتابعیتی‌ها صحبت و درخواستی از رهبر انقلاب مطرح کرده است که به نقل از جماران می‌خوانید.

قائم مقام فرهنگستان علوم در برنامه حضور در رابطه با آمار وحشتناک مهاجرت گفت: شما بروید در مراکزی که مدارک را ترجمه می‌کنند، ببینید برای ترجمه چقدر باید در صف انتظار بمانید؟ وقت یک ماهه می‌دهند / جماران

همشهری آنلاین از درگذشت نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند گفت: پایگاه خور به یکی از مهمترین پایگاه‌های هواپیماهای بدون سرنشین پهپاد کشور تبدیل می شود

ایرنا نوشت: سخنگوی ستاد انتخابات کشور از ثبت نام قطعی 1613 نفر در پایان روز دوم برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

فتح الله توسلی، نماینده مجلس و رایزن سابق سیاسی ایران در لبنان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو گفت: شکست رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی طی چند دهه گذشته از لحاظ غافلگیری عملیاتی، اطلاعاتی، سیاسی و میدانی بی سابقه بود برای همین دنبال جبران شکست حیثیتی است. رژیم صهیونیستی نمی تواند با مقاومت مقابله کند برای همین از مردم عادی انتقام می گیرد. عملیات نظامی زمینی میزان تلفات بسیار سنگین...

اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگویی با رویداد24 به تشریح وضعیت کنونی کشور پرداخته است.

امیر سرتیپ آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با وزیر دفاع عراق گفت‌وگو کرده که به نقل از فارس می‌خوانید.

ایرنا نوشت: در پنجمین کنگره حزب کارگزاران سازندگی ایران، نیمی از اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان می‌گوید: امیدوارم بزرگان کشور یک بار برای همیشه بین مردم و چهره های تندروی خودبراندازِ درون جمهوری اسلامی، طرف مردم را بگیرند.‌

علی اکبر صالحی گفت: نباید نگرانی امنیتی در دانشگاه احساس شود. نباید یک استاد در حرف زدن و بیان نظراتش احساس ناامنی کند؛ و همین‌طور دانشجو.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطره ای از پدرش درباره بازی تیم فوتبال ایران و اسرائیل در سال 1346 روایت کرد.

امام جمعه موقت اصفهان اعلام حمایت رئیس جمهور آمریکا از رژیم صهیونیستی بعد از عملیات طوفان الاقصی را یادآور شد و گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه آمریکا و اسرائیل را فروریخت.

ایلنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دریای خزر به عنوان دریای صلح و دوستی باقی خواهند ماند و همه کشورها و مردم منطقه دست به دست هم خواهند تا شاهد رشد اقتصادی در منطقه باشیم.