دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: چهاردهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح صبح امروز با حضور سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

اطلاعات آنلاین نوشت: آیت‌الله سیدمحمود طالقانی و مهدی بازرگان به اتهام اقدام بر ضد امنیت کشور یک به 10 سال زندان محکوم شدند.

فارس نوشت: امیر آشتیانی تصریح کرد: دشمنان می دانند که هر خطایی از آن ها سر بزند با واکنش قاطع و محکم جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

مسعود پزشکیان در گفتگویی با شرق گفت: ما اگر وارد FATF نشویم، پول‌های خودمان را هدر می‌دهیم، تورم را افزایش می‌دهیم و باعث کاهش قدرت خرید مردم می‌شویم.

فارس نوشت: فرمانده کل سپاه در پیام تسلیت عروج سردار «حاج مهدی معینی» گفت: کارنامه درخشان او برای همیشه راهگشای نسل جوان این سرزمین است.

ایرنا نوشت: نمایندگان مجلس با درخواست مستثنی شدن ممنوعیت انتصاب افراد دارای فرزند متولد خارج از کشور در مشاغل حساس موافقت نکردند.

اطلاعات آنلاین تصویری منتسب به مصافحه پدر روح الله زم با حجت‌الاسلام سیدمیثم خامنه‌ای، فرزند مقام معظم رهبری در مراسم ترحیم برادر وحید حقانیان را منتشرکرد.

منبیان نوشت: حشمت‌الله فلاحت پیشه، نماینده پیشین مجلس درباره رفع تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران گفت: برجام از حالت حقوقی خارج شده و الان کاملا سیاسی است.

فارس نوشت: معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: افزایش سرعت و برد عملیاتی، حمل انواع موشک، تلفیق پهپاد با سامانه رصد و درگیری راداری، افزایش سطح و ارتفاع پروازی از جمله برخی از قابلیت های جدیدی است که به این پهپاد اضافه شده است.

رئیس جمهور ایران تصریح کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل و گسترش روابط دو کشور ایران و عربستان در توسعه و تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و حل و فصل مسائل منطقه و جهان اسلام موثر خواهد بود.

مهدی فضائلی معاون دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب تذکر مهم درباره عملیات طوفان الاقصی داد.

محمدرضا باهنر و سیدمحمد صدر، از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام سیگنال‌های مهمی درباره تصویب FATF به ابراهیم رئیسی فرستادند.

26 مهرماه 1402 روز پایان محدودیت‌های موشکی و تسلیحاتی ایران مطابق جدول زمان‌بندی قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل بود؛ قطعنامه‌ای که در پی برجام، ممنوعیت‌های دائمی فعالیت‌های موشکی و تسلیحاتی ایران در قطعنامه 1929 را تبدیل به محدودیت‌های موقت کرد و از آن روز طبق مفاد پیوست ب قطعنامه 2231 همه محدودیت‌های انتقال اقلام، خدمات و فناوری‌های موشکی به / از جمهوری اسلامی ایران به طور خودکار...

امیر سرتیپ خلبان قربانی گفت: بالگردهای هوانیروز ارتش در مناطق مرزی مستقر هستند و رصد مرزها را انجام می‌دهند.

شرق نوشت: در مجلس دهم نمایندگان کوشیدند با رأی به پذیرش FATF شرایط را برای این امر مهیا و هموار کنند، اما در نهایت لوایح مربوط به پذیرش FATF چند سالی است که در مجمع تشخیص مصلحت سرگردان مانده و خاک می‌خورد.

همشهری آنلاین عکسی از سردار مهدی معینی در کنار شهید قاسم سلیمانی منتشر کرده است.