پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

مجری شبکه ترکیه‌ای گفت: ایران که در سال های اخیر در بازار پهپادها سرمایه گذاری کرده است تا حرفی برای گفتن داشته باشد، می‌بینیم که آشکارا به این هدف رسیده و ادعا می‌کند برخی از کشورهای اروپایی به دنبال خرید پهپادهای ایرانی هستند./ کاوش مدیا

بعد از 4 سال زمینه سازی هزاران هزار کانکتور معیوب و دستکاری شده توسط یک شرکت از چندین کشور اروپایی و آسیایی با بهانه دور زدن تحریمها وارد کشور شد اما نمی‌دانستند که در تور اطلاعاتی ایران قرار دارند./ دانشجو

ایرنا عکسی از مردم عزادار، در انتظار ورود پیکر رییس جمهور و نخست وزیر به محل تعیین شده برای تدفین در بهشت زهرای تهران را منتشر کرد.

شرق امروز در مطلبی انتقادی به کنفرانس مطبوعاتی اخیر ابراهیم رئیسی پرداخته است.

روزنامه فرهیختگان در گزارشی عملکرد تیم رسانه ای دولت سیزدهم را مورد انتقاد قرار داد.

ایسنا نوشت: غلامعلی حدادعادل گفت: اگر مراد از سیاست دلبستگی به کشور و استقلال کشور، و تلاش در راه سربلندی ملت ایران و تقویت هویت ملی باشد حضور بنده در فرهنگستان زبان و ادب فارسی عین سیاست است. اما اگر مراد از سیاست کار جناحی باشد، به آن معنا بنده در فرهنگستان به هیچ‌وجه کار سیاسی نمی‌کنم.

تسنیم نوشت: رژه اقتدار دریایی شناورهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس همزمان با سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس در کرانه و ساحل دلوار برگزار شد.

پروژه خالص سازی که طی چند سال اخیر با شدت و حدت و آشکارا در فضای سیاسی مشهود بود چند هفته ای است که به دانشگاه ها نیز رسیده است و لیست اساتید اخراجی از سوی خالص سازان هر روز بلندتر می شود.

رسولی‌نژاد نماینده دماوند برای منتقدان کری‌خوانی کرد: در دهن آنهایی می‌زنم که می‌گویند نماینده نباید دخالت نکنند! منبع: ایران تایمز

تسنیم نوشت: تصاویری از حضور جنگنده آموزشی یاک 130 (Yak-130) در ایران منتشر شده که نشان می‌دهد این هواپیما تحویل نیروی هوایی ارتش شده است.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی با عنوان «تجسم خیرخواهی» در روزنامه اعتماد نسبت به مطرود شدن سردار صنیع خانی انتقاد کرد.

نمایش‌های هوایی، نمایش‌هایی خیره‌کننده از دقت، مهارت و در مواقعی قدرت محض است که به ندرت تماشاگران را متحیر نمی‌کند. از موتورهای خروشان گرفته تا باله برازنده هواپیماها در برابر آسمان، نمایش های هوایی راهی منحصر به فرد برای تجربه هوانوردی ارائه می‌دهند.

تسنیم نوشت: با افزایش فشار از سوی دولت آلبانی، منافقین علاوه بر فراری دادن تعدادی از نیروهایشان به کانادا، تعدادی دیگر را نیز به آلمان منتقل خواهند کرد.

جلال رشیدی کوچی به رد سه مصوبه مجلس از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام با در کمتر از چند ساعت جلسه در مجمع واکنش نشان داد.

آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت همسر حجت‌الاسلام عبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان جنوبی را تسلیت گفتند.

ایرنا نوشت: صبح امروز مطلبی مبنی بر شهادت فردی با نام «حسین شهرکی» در برخی از کانال های تلگرامی معاندان نظام منتشر شده بود که این موضوع صحت ندارد.