یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن در مطلبی به بررسی اظهارات اخیر سیدابراهیم رئیسی درباره دوطیف نیروهای حامی دولت پرداخته است.

فارس نوشت: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در پیامی درگذشت داریوش مهرجویی و همسرش را تسلیت گفت.

روزنامه جوان با انتقاد از سکوت احمدی نژاد در مقابل فاجعه غزه نوشت: این سکوت در شرایطی است که کسانی، چون سید محمد خاتمی و بسیاری از اصلاح‌طلبان هم درباره جنایات اسرائیل موضع گرفتند.

کریمی اصفهانی، چهره سیاسی اصولگرا می گوید: بارها گفته ام خطر آقای احمدی‌نژاد با سبک و سیاقی که دارد، به مراتب از مساله بنی صدر که آن جنایت را کرد، سنگین‌تر است، ولی نمی‌دانم چرا نظام تعلل می‌کند و چرا دستگاه نظام با او برخورد نمی‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به حرکت جمعی از جوانان انقلابی استان کرمانشاه به سمت نقطه صفر مرز خسروی گفت: جوانان کرمانشاهی با این حرکت برای مقابله با اسرائیل اعلام آمادگی می‌کنند.

یک نماینده مجلس از تصمیم مجلس برای ساماندهی وضعیت مهاجران افغان خبر داد.

رشیدی کوچی در صحن علنی از دولت انتقاد کرد و گفت: این همه داریم برای خودرو داد و هوار میکنیم، الان برای خودور های کارکرده 3 ماهه منتظر یه آیین نامه ساده ایم، چرا ساده ترین مسائل رو انقد پیچیده میکنیم.

عباس عبدی نوشت: نکته و پرسش مهم آیا متدین کردن جوانان وظیفه نظام آموزشی است؟ پس وظیفه نهاد دین چه می‌شود؟ نکند برای آنان وظیفه دیگری در نظر گرفته شده؟

مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: هرچند هنوز انگیزه و عامل یا عاملان قتل داریوش مهرجویی مشخص نشده ولی آنطور که از گزارش مختصر و در عین حال روشنگر خانم وحیده محمدی‌فر همسر داریوش مهرجوئی که قبل از حادثه داده پیداست، به احتمال زیاد فرد یا افرادی از اتباع بیگانه با هدف سرقت مرتکب این جنایت شده‌اند.

کیهان نوشت: آقای مهرجویی سال گذشته که برخی هنرمندان برای حمایت از اغتشاشات، تحت فشار شدید و تهدید و تطمیع برخی محافل مافیایی غرب‌گرا قرار داشتند، سفری به خارج از کشور داشت و طبعا مورد فشار بیشتری بود؛ او با این حال، هم در خیابان و هم در نشست رسانه‌ای، به خبرنگاران رسانه‌های صهیونیستی (ضدایرانی) که با اصرار و پرده‌دری می‌خواستند از او علیه جمهوری اسلامی موضع بگیرند، به شدت و با قاطعیت...

ایسنا نوشت: در فاصله کمتر از پنج ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، جریان اصلاحات همچنان مواضع مبهمی دارد اما اصولگریان در حال ارزیابی و شناسایی نیروهای خود برای انتخابات بوده و جریان اعتدال هم با برخی چهره‌های اصلی خود در انتخابات ثبت‌نام کرده است.

علی ربیعی به قتل دلخراش داریوش مهرجویی و همسرش واکنش نشان داد که اعتمادآنلاین منتشر کرده است.

جماران پیام سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات درباره جنایت قتل داریوش مهرجویی و همسرش را منتشر کرده است.

عکس تاریخی از تجمع علمای نجف اشرف در حمایت از فلسطین منتشر شد.

فارس نوشت: معاون منابع انسانی وزیر دفاع در دیدار رئیس آکادمی ارتش سوریه، گفت: وزارت دفاع تجربیات خوبی در حوزه دفاعی - فنی و فناورانه دارد که ما می توانیم آن را با دوستانمان در قالب همکاری های آموزشی به اشتراک بگذاریم.

هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و سوم مهر جزییاتی از جلسه با علی اکبر ولایتی و همچنین دیدار با سران قوا را تشریح کرده است.