شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مطهری گفت: من معتقدم که اگر اسرائیل بخواهد حمله زمینی کند و دست به نسل‌کشی بزند، نیروهای تحت امر ایران باید اعلام کنند که نیروهای خود را وارد عمل خواهند کرد؛ نیروهای حزب‌الله لبنان و سوریه وارد خواهند شد و باید قدرت بازدارندگی داشته باشند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه حمایت نامحدود کشورهای غربی و به‌ویژه آمریکا از جنایات صهیونیست‌ها شرایط را بیش از پیش پیچیده و وخیم کرده است، اقدام قاطع و فوری کشورهای اسلامی و آزادگان جهان را برای توقف ماشین کشتار صهیونیستی ضروری دانست.

جمیله علم الهدی گفت: در برخی از رشته‌های دانشگاهی ما، دانشجو موقع ورود به رشته چند سوره قرآن را حفظ است و زمانی که می‌خواهد برود کاهل نماز می‌شود.

نماینده نزدیک به جبهه پایداری در مجلس در واکنش به اینکه بسیاری از رهبران اصول‌گرا بر این باور هستند که مجلس آینده باید انقلابی‌تر شود، به منبیان می‌گوید: دیگر مثل این مجلس گیرمان نخواهد آمد به عبارت دیگر مانند مجلس یازدهم نه نصیب نظام خواهد شد و نه نصیب قالیباف.

خانه ملت نوشت: نمایندگان مردم در مجلس وزارت راه و شهرسازی را مکلف کردند تا پایان سال اول برنامه، نسبت به تکمیل رقومی (دیجیتال) سازی اطلاعات تمامی طرح های جامع و تفصیلی کلانشهرها در سامانه طرح های جامع و تفصیلی و همچنین الکترونیکی - نمودن فرایند اخذ مجوزهای مربوط به شورای عالی معماری و شهرسازی ایران اقدام نماید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره استیضاح وزیر آموزش و پرورش توضیح داده که جماران منتشر کرده است.

امیر سرتیپ دوم پرویز گفت: امروز به واسطه پیشرفت‌های دفاعی که در سطح نیروی پدافند هوایی ارتش صورت گرفته، توانسته‌ایم در تمامی مرزهای هوایی کشور امنیت پایدار را ایجاد کنیم.

سکوت این روزهای احمدی نژاد در مقابل فاجعه غزه و جنایت اسرائیل علیه فلسطینی ها سوال برانگیز شده است.

ایران آنلاین نوشت: سعید جلیلی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: بمب‌ها و موشک‌های اسرائیل بر سر مردم بی‌گناه غزه رسوایی شعارهای حقوق بشری اروپا و آمریکا به حد ادعای دموکراسی غرب را به رخ می‌کشد.

تسنیم نوشت: وزیر اطلاعات عملیات طوفان الاقصی را شکستی بزرگ، بی‌سابقه و ویرانگر برای راهبرد همه کسانی دانست که ظلم، استکبار، استعمارگری، نژادپرستی و اشغالگری را در دنیا دنبال می‌کنند.

روزنامه سازندگی نوشت: هفت روز پس از آغاز طوفان الاقصی و کشتار بی‌سابقه در غزه، محمود احمدی‌نژاد مدعی انکار هولوکاست، سعید جلیلی مدافع محور مقاومت و شیرین عبادی برنده نوبل صلح هنوز هیچ موضعی نگرفته‌اند

فارس نوشت: تمدید شش ماهه برنامه ششم توسعه توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تایید شد.

ایرنا نوشت: محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در پیامی به وحید حقانیان درگذشت برادر وی را تسلیت گفت.

تسنیم نوشت: نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا وزارت راه و شهرسازی را مکلف به زمینه سازی و تسهیل دسترسی به مسکن مناسب به ویژه برای افراد واجد شرایط، کردند.

تسنیم نوشت: امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر اینکه خارج از دایره قانون انجام هیچ عکس‌العملی جایز نیست، عنوان کرد: ساماندهی موضوع اتباع بیگانه باید در سایه قانون و بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی صورت گیرد.

صنعت پهپادهای جنگی در ترکیه در حال رشد است و این کشور اولین آزمایش پهپاد «Bayraktar TB3» را با موفقیت انجام داده‌است.