یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از هدیه‌ی ویژه‌ای که رهبر انقلاب به همسر شیخ زکزاکی دادند، مشاهده می کنید.

رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: قضایای روزهای اخیر فلسطین به‌ویژه بمباران‌ها و شهادت زنان و کودکان و مردان، دل انسان را مجروح می‌کند اما بخش دیگری از این قضایا نشان دهنده قدرت باور نکردنی اسلام در فلسطین است.

تصویری از دیدار شیخ زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه به همراه همسر و فرزندانش با رهبر انقلاب مشاهده می کنید.

یکی از مهمترین وعده های تبلیغاتی رئیس جمهور در انتخابات 1400، واگذاری مسئله حجاب از وزارت کشور به وزارت ارشاد بود، اما به نظر می رسد با به سرانجام رسیدن لایحه حجاب و عفاف، دبیرخانه هماهنگی حجاب در وزارت کشور تثبیت شود. عبوری دیگر از وعده های انتخاباتی از سوی رئیسی.

نماینده مجلس دهم از سخنان دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تغییر نام برخی از سیگارها انتقاد کرد.

دیده بان ایران نوشت: نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از ادغام طرح مجلس برای تشکیل سازمان ملی مهاجرت با لایحه دولت تحت عنوان ساماندهی اتباع خارجی در یک طرح واحد خبر داد.

رئیس مجلس در صحن علنی گفت: باید کاری کنیم که قدرت خرید مردم بالا برود یا به موضوع مسکن آنقدر سوبسید بدهیم که حداقل زیر 10 سال و صد درصد مردم صاحب خانه شوند. الان با توجه به حقوق ها و قیمت مسکن خانه دار شدن آرزو است؛ متاسفانه الان واقعیت ما این است. منبع: دانشجو

ایرنا عکس هایی از محمدباقر قالیباف، در یادواره شهدای محله باغ فیض و پنج شهید گمنام را منتشر کرده است.

جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده ادوار مجلس نوشت: با چه منطقی نمایندگان مجلس در صحن مجلس به رشد بالغ بر 450 درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف در کمیسیون قضایی و حقوقی رای دادند و از اساس با چه مجوز قانونی کمیسیون قضایی مجلس یازدهم این میزان رشد را بر این لایحه اعمال کرد؟

محمدباقر نوبخت، استاد دانشگاه، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه و معاون رئیس‌جمهور پیشین در گفت‌وگو با «شرق» به تبیین عملیات نظامی حماس و دستاوردهای احتمالی این نبرد مبارزان فلسطینی با اسرائیل پرداخته است.

روزنامه اصلاح طلب میهن در گزارشی به نقد سیاست دولت رئیسی در پرونده FATF پرداخته است.

فارس نوشت: دبیرکل جبهه پایداری گفت: ما در جبهه پایداری به دنبال رونق بخشیدن بیشتر و بهتر به انتخابات هستیم، تا که مشارکت و حضور حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم.

شرق نوشت: تصویر حکمرانی در ایران، هفته گذشته برگی دیگر و اعجاب‌آور از خود نشان داد. رئیس یک سازمان در یک نشست خبری حرفی می‌زند؛ رسانه‌ها آن را بازتاب می‌دهند؛ تلفن آقای رئیس زنگ می‌خورد و یک «آقای دکتر» پشت خط تذکر می‌دهد که چرا چنین گفته و او هم خیلی راحت می‌گوید چنین حرفی نزده و «آقا لطفا شما این را عنایت داشته باشید!»

علی ربیعی در اعتماد نوشت: در بازنمایی خبری و برساخت‌های رسانه‌ای چند تصویر از روش‌های ناشایست در اسارت‌گیری اسراییلی‌ها برجسته شده و به سرعت با برخی اخبار جعلی مثل کشتن کودکان در خانه در سطح جهانی تکثیر و پخش شد.

فارس نوشت: رئیس جمهور گفت: از وزارت کشور خواسته‌ایم که اتباع بیگانه را ساماندهی کنند و بر ضرورت این کار هم اصرار داریم.

عطاءالله مهاجرانی در یادداشتی در اعتماد تاکید کرد: توفان اقصی عناصر متعددی دارد. مهم‌ترین عنصر آن عنصر اطلاعاتی و سری بودن حرکت است.