شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: آقای مهرجویی سال گذشته که برخی هنرمندان برای حمایت از اغتشاشات، تحت فشار شدید و تهدید و تطمیع برخی محافل مافیایی غرب‌گرا قرار داشتند، سفری به خارج از کشور داشت و طبعا مورد فشار بیشتری بود؛ او با این حال، هم در خیابان و هم در نشست رسانه‌ای، به خبرنگاران رسانه‌های صهیونیستی (ضدایرانی) که با اصرار و پرده‌دری می‌خواستند از او علیه جمهوری اسلامی موضع بگیرند، به شدت و با قاطعیت...

ایسنا نوشت: در فاصله کمتر از پنج ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، جریان اصلاحات همچنان مواضع مبهمی دارد اما اصولگریان در حال ارزیابی و شناسایی نیروهای خود برای انتخابات بوده و جریان اعتدال هم با برخی چهره‌های اصلی خود در انتخابات ثبت‌نام کرده است.

علی ربیعی به قتل دلخراش داریوش مهرجویی و همسرش واکنش نشان داد که اعتمادآنلاین منتشر کرده است.

جماران پیام سیدمحمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات درباره جنایت قتل داریوش مهرجویی و همسرش را منتشر کرده است.

عکس تاریخی از تجمع علمای نجف اشرف در حمایت از فلسطین منتشر شد.

فارس نوشت: معاون منابع انسانی وزیر دفاع در دیدار رئیس آکادمی ارتش سوریه، گفت: وزارت دفاع تجربیات خوبی در حوزه دفاعی - فنی و فناورانه دارد که ما می توانیم آن را با دوستانمان در قالب همکاری های آموزشی به اشتراک بگذاریم.

هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و سوم مهر جزییاتی از جلسه با علی اکبر ولایتی و همچنین دیدار با سران قوا را تشریح کرده است.

ایسنا نوشت: هر چند که آیت‌الله عطاءالله اشرفی اصفهانی امام جمعه وقت کرمانشاه ساعت 12:15 ظهرِ 23 مهر 1361 توسط عامل سازمان تروریستی منافقین ترور شد و به شهادت رسید اما بر اساس اسناد منتشر شده در کتاب زندگی و مبارزات آیت‌الله شهید اشرفی اصفهانی، ترور ایشان، اولین سوء قصد سازمان به جان ایشان نبود.

خانه ملت نوشت: رئیس مجلس طی نامه‌ای به رئیس جمهور قانون تمدید قانون برنامه ششم توسعه را ابلاغ کرد.

برنامه جت‌های جنگنده نسل ششم بریتانیا احتمالاً با توجه به درخواست کشورهای دارای جیب پرپول برای مشارکت در این پروژه، قدرت مالی زیادی دریافت خواهد کرد.

فارس نوشت: تصویری از دیدار رهبر انقلاب با رهبر جنبش اسلامی نیجریه منتشر شد که نشان می‌داد، قاب عکسی از آیت‌الله «لاری» در دفتر ایشان نصب شده است. رهبر انقلاب پیرامون عظمت شخصیت ایشان فرموده بودند: «من نظیرش را تا زمان خودمان - یعنی تا زمان امام خمینی - واقعاً در هیچ کس سراغ ندارم.»

ایرنا نوشت: رئیس‌جمهور با طرح یک پرسش از کشورهای غربی و حامیان رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه کشتار 700 کودک مظلوم و بی‌گناه غزه توسط این رژیم با کدام ملاک و معیاری قابل توجیه است، اقدامات رژیم صهیونیستی را یادآور رفتار نازی‌ها دانست.

یک نماینده مجلس گفت: در عملیات طوفان‌الاقصی علاوه بر شکست نظامی شاهد شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از نیروهای مقاومت فلسطین بودیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سامانه‌های پایشی بسیار هوشمندی در حوزه پهپادی، سنسورها و انواع هشداردهنده‌ها در مرزهای کشور به کار گرفته شده است.

مشاور سیاسی رهبر انقلاب گفت: صهیونیست‌ها که برای حمله زمینی به غزه تبلیغات می‌کنند احتمالا هنوز نفهمیده‌اند که با عملیات رسانه‌ای نمی‌شود در زمین غزه در جنگ با طراحان هوشمند طوفان‌الاقصی به پیروزی رسید.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا نوشت: بانک مرکزی دولت شما دو و نیم برابر رقم دولت قبل، دلار در بازار فروخته و اگر قرار باشد برای این کار حبس درنظر گرفته شود مجازاتش باید به 50 سال برسد!