یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گزارشی به سراغ شهروندانی رفته که بنا به دلایل گوناگون خودروهای آنان به دلیل حجاب توقیف شده است.

مهر نوشت: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در پیامی خطاب به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش فرارسیدن 24 مهر ماه سالروز تاسیس این سازمان را تبریک گفت.

همشهری آنلاین نوشت: تعدادی از دانشجویان انقلابی با حضور در فرودگاه مهرآباد برای حضور در غزه اعلام آمادگی کردند.

منیبان نوشت: عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: برخی آقایان تصمیم‌گیر در دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام و هر جای دیگر می‌گویند فقط مجلس روی به شفاف‌سازی بیاورد.

شیخ تمیم بن‌حمد آل‌ثانی امیر قطر و رئیس‌جمهور ایران در گفتگویی تلفنی با یکدیگر اوضاع فلسطین را بررسی کردند.

جماران نوشت: رئیس دولت اصلاحات در پیامی درگذشت شیخ اسحاق مشکینی را تسلیت گفت.

روزنامه کیهان در یک پیام که به آگهی تبلیغاتی برای فرد یا اداره خاص شباهت دارد، از معاون یک اداره آموزش و پرورش تقدیر و به دولت قبل حمله کرد!

روزنامه جمهوری اسلامی خبر داد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هم موافق پیوستن ایران به FATF شد.

احمد زیدآبادی؛ فعال سیاسی اصلاح طلب به اوج گیری جنگ در نوار غزه واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان در گزارشی به احتمالات جدید بر سر پرونده FATF پرداخته و همچون گذشته مخالفت خود با پیوستن به آن را اعلام کرده است.

اصلاح‌طلبان خواهان مشارکت و تاثیرگذاری در انتخابات هستند اما وقتی به پشت‌سر نگاه می‌کنند و رد صلاحیت علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری و مرحوم هاشمی رفسنجانی را به یاد می‌آورند، تردیدی قوی پیدا می‌کنند؛ در چنین شرایطی است که راه میانه تحریم و مشارکت می‌تواند گره‌گشا باشد.

روزنامه اعتماد در گزارشی با عنوان «بدعت در قانونگذاری» تغیرات لایحه عفاف و حجاب رد مجلس را بررسی کرده است.

خبرگزاری تسنیم تصاویری از مراسم اعطای دکترای افتخاری به شیخ زکزاکی را منتشر کرده است که پوشش حدادعادل، وزیر ارشاد و... جلب توجه می کند.

روزیاتو نوشت: به تازگی اولین واحد مجهز به سلاح لیزری به نمایش گذاشته شده است که احتمالاً اولین در نوع خود در کل جهان باشد.

ویدیوهایی از احمدی نژاد در گفتگو با وزیر محیط زیست و منابع طبیعی گواتمالا منتشر شده که نشان می‌دهد او تلاش می‌کند به انگلیسی صحبت کند.

خاطرات سال 1379 هاشمی رفسنجانی روایت دست اول از سالی پرالتهاب و پرحادثه است. هاشمی‌رفسنجانی روز بیست و دوم مهر همچنان در مورد درگیری‌ها در فلسطین، واکنش‌ها به این درگیری‌ها، برگزاری تجمعات در حمایت از انتفاضه و... نوشته‌است.