جمعه 4 خرداد 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر انقلاب در حکمی سید پرویز فتاح را به ریاست ستاد اجرائی فرمان امام منصوب کردند.

حسن رسولی، عضو جبهه اصلاحات ایران به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: چرا شخصیت‌هایی مثل آقای عارف که ثابت کرده اند در برخورد با مردم، سیاستمدارانی راستگو هستند و هم در برخورد با نظام در چهارچوب نظام فعالیت می کنند، انقدر بی انگیزه و مایوس هستند؟

عصرایران نوشت: عکسی از جک استرا و حسن روحانی در کاخ سعدآباد منتشر شد که در عین حال که برای هم احترام قائل اند، مشغول لطیفه گفتن هستند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در دولت سابق، با اشاره به هزینه تراشی احمدی نژاد برای نظام در عرصه دیپلماسی، در کنگره حزب کارگزاران گفت: با شعارها و حرف هایی درباره هولوکاست و کاغذپاره بودن تحریم ها، سرنوشت یک کشور به بازی گرفته شد.

وزیر دولت های های یازدهم و سیزدهم نوشت: روسیه در پی انحراف افکار عمومی از جنگ اوکراین است

ایرنا نوشت: سخنگوی جبهه پایداری با انتقاد از حمله اصلاح‌طلبان علیه دولت، گفت: اصلاح‌طلبان می‌گویند سفره مردم کوچک شده است. سفره مردم را به قدری کوچک کردید که هر قدر بزرگ شود، باز هم کوچک دیده می‌شود.

جماران نوشت: همسر آیت‌الله محفوظی دافانی را وداع گفت.

محمدرضا باهنر، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، نماینده ادوار مجلس و عضو مجمع تشخیص با حضور در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین به مباحث مهمی پیرامون مشارکت در انتخابات، رویکرد شورای نگهبان، پرونده FATF در مجمع تشخیص، حضور اصلاح طلبان در انتخابات و... پرداخت.

مهر نوشت: رئیس دولت سیزدهم در گفتگو با الجزیره گفت: جمهوری اسلامی در عین حال که برای گروه‌های مقاومت تصمیم نمی‌گیرد از آنها حمایت خواهد کرد و این حمایت کاملاً عاقلانه، عادلانه و بر اساس اصول انسانی و اسلامی است.

آرمان ملی نوشت: دبیرکل حزب مردم‌سالاری اظهاراتی درباره دلیل عدم ثبت نام خود در انتخابات مجلس دوازدهم بیان کرد.

رئیس دولت سیزدهم فرا رسیدن صدمین سالگرد تأسیس و روز ملی جمهوری ترکیه را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با منیبان گفت: دولت مدافع یک جریان سیاسی است اما شرکت در یک میتینگ سیاسی، باخت بزرگ است و کار عاقلانه ای در زمینه عدم شرکت در میتینگ قالیباف کردند.

شرق نوشت: نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس درباره نحوه ورود تبعه غیرقانونی افغان به کشور تصریح کرد: حتی دیده شده 40 نفر از تبعه افغانستانی در داخل تانکر نفت جاساز شده و از مرز وارد کشور می‌شوند.

مهر نوشت: رئیس شورای ائتلاف گفت: با اتفاقاتی که در فلسطین افتاد جریان‌های فرهنگی و سیاسی در کشورهای مختلف با برافتادن نقاب ظاهری از چهره غرب وجاهت خودشان را نزد توده مردم از دست دادند.

مهر نوشت: معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: برای مقابله با تجهیزات پیشرفته دشمن از موشک‌ها و تسلیحات دور زن، دقیق زن، هوشمند که قابلیت اتوماسیون و شبکه محور شدن دارند استفاده می‌کنیم.

کیهان به اظهارات سیدحسن خمینی در باره سیدمحمد خاتمی واکنش نشان داد.