یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور با تاکید بر تسهیل ارتباطات ایرانیان خارج از کشور با مجموعه دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی، وزارت امور خارجه را مکلف کرد با بهره‌گیری از بستر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، ارتباط و تبادل اطلاعات این قشر از شهروندان ایرانی را نیز تسهیل کند.

شهردار تهران در جمع خبرنگاران درباره انتشار فیلم دوربین‌های داخل واگن مترو گفت: در واگن‌های مترو و اتوبوس دوربین وجود ندارد. در داخل ایستگاه‌های مترو دوربین مداربسته قرار دارد، ولی داخل واگن‌ها و کابین‌ها دوربینی نیست. منبع: خبرگزاری دانشجو

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه مشهد نوشت: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تاکید بر نقش نیروی انتظامی در کشور نوشت: که جلودار مقابله با توطئه‌های دشمن است.

مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع گفت: مجموعه بنیاد تعاون وزارت دفاع با رویکرد کمک به پروژه های ملی بزرگ و به منظور مشارکت در یک طرح ملی و خدمت رسانی به عموم مردم به ساخت طولانی ترین آزادراه اقدام کرده است.

فارس نوشت: عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نوشت: فتوحات حزب الله لبنان و جبهه مقاومت آنچنان احیا شد که امروز به طوفان الأقصی منجر شده است.

اف 52 جنگنده‌ای است که دونالد ترامپ سال 2019 نامش را بر زبان آورد جنگنده مرموزی که هیچ وقت از دنیای بازی‌های کامپیوتری بیرون نیامد.

عکسی از محمود احمدی نژاد در حالی که در هواپیما خوابیده است شکار دوربین ها شد.

جماران نوشت: فرزند شهید همت در یادداشتی نوشت: امروز توی خانه‌های غزه بذری که سال‌ها پیش کاشته شد، جوانه زده و مادران فلسطینی و لبنانی و سوری به جای سازش‌گر، هر روز دلاوری به دنیا می‌آورند که ارزش هم‌رزمی دارد

ایسنا نوشت: معاون اول رئیس جمهور در نشست هم اندیشی با استانداران سراسر کشور به تشریح و تبیین 12 دستور و ماموریت مهم دولت سیزدهم برای استانداران پرداخت.

از روز D، زمانی که آمریکایی ها موفق شدند از طریق جبهه غربی وارد اروپا شوند، می‌دانستند که نبرد پیش رو تا رسیدن به آلمان، نبرد دشواری خواهد بود.

تصویری از محمود احمدی نژاد در حال خواب در هواپیما به سمت گواتمالا منتشر شد.

تعدادی از دانشجویان دانشگاه افسری در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

کانال تلگرامی دولت بهار، عکسی از محمود احمدی نژاد در فرودگاه مکزیکوسیتی را منتشر کرد.

آیت الله نوری همدانی به حمله حماس به اسرائیل واکنش نشان داد.

مهر نوشت: رییس ستاد مرکزی یوم الله 13 آبان از تغییر مسیر راهپیمایی امسال از میدان فلسطین به سمت لانه سابق جاسوسی آمریکا خبر داد.

در حاشیه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی به موضوعاتی چون مصرف سوخت و کمبود معلم در کلاس های درس پرداخته شد.