یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

سیاسی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نمایندگی ایران در سازمان ملل ادعاهای غرب مبنی بر دست داشتن ایران در انجام شدن عملیات گسترده جنبش مقاومت فلسطین علیه مواضع رژیم صهیونیستی را رد کرد.

ایسنا نوشت: احمد وحیدی در واکنش به وضعیت «آرمیتا گراوند» گفت: یک حادثه و اتفاقی بود که ممکن است هر روز در هر جای کشور اتفاق بیفتد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.

یک نماینده مجلس شورای اسلامی به خبرگزاری ایلنا گفت: مشکل ما این بود که قانون‌هایی که برای متولیان امر فرهنگی نوشته شده بود را مجریان و مسئولان آن اجرا نمی‌کردند، چون جرم‌انگاری نداشت.

تسنیم نوشت: سردار حسن زاده با بیان اینکه یگان فاتحین محدودیت زمانی و جغرافیایی ندارد، گفت: هرچه جلو می‌رویم نقش آفرینی یگان ویژه فاتحین در تعدد ماموریت‌های دفاعی، امنیتی و عملیات ویژه اضافه می‌شود.

ایلنا نوشت: با حکم سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار دامغانی به عنوان فرمانده سپاه قدس گیلان منصوب شد.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه اعتماد به تحلیل عملیات «طوفان الاقصی» علیه اسرائیل پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: ولایتی گفت: آن‌هایی که گمان می‌کنند با به اصطلاح عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها و انقطاع ارتباط خود با ملت‌های مسلمان منطقه می‌توانند مشکلات خود را حل کنند باید از این وقایع پند گیرند.

روزنامه اعتماد با محمود صادقی نماینده مجلس دهم رخدادهای مرتبط با عملیات توفان‌الاقصی را بررسی کرده است.

جماران پوستری از صفحه رسانه ارتش ایران منتشر کرد.

شرق نوشت: این روزها، روزهای محمدرضا باهنر است. مردی که هرگاه نزدیک انتخابات می‌شویم در قامت یکی از بزرگان اصولگرا از راه می‌رسد و ضمن بررسی لیست‌ها و آدم‌ها، سازهای لازم برای پیروزی اصولگرایان را کوک می‌کند.

کانال تلگرامی دولت بهار مطلبی درباره تاریخچه، ویژگی ها و خصوصیات کشور و مردم گواتمالا منتشر کرده است.

احمد زیدآبادی با اشاره به حاشیه های این روزها در بحث مهاجران افغان نوشت: عده‌ای نه از روی تحقیق و پژوهش در مورد آثار حضور فزاینده همسایگان افغان ما در جامعه ایرانی، بلکه به صرف حساسیت برخی عوام مردم نسبت به این حضور آن را ابزار مناسبی برای مخالفت با حکومت یافته‌اند و با دامن زدن به افغان‌هراسی، می‌کوشند تا جامعه را علیه آنان تحریک کنند!

ضرغامی به فروشگاهی در جیرفت رفته و سفارش فیلم ایندیاناجونز 2023 می‌دهد و از خانم مشتری سوال می‌کند چه آهنگی خریداری کردید؟ در ویدئو منتشر شده در توئیتر ضرغامی، نام آهنگ و خواننده سانسور شده است. منبع: خبرفوری

فعال سیاسی و عضو دولت های نهم و دهم می گوید: باید احمدی نژاد را تمام شده قلمداد کرد چون در عرصه ها وارد نخواهد شد اگر هم ورود کند مردم به وی اقبالی نشان نمی دهند.

یک جامعه‌شناس می‌گوید: «ما در 4 دهه اخیر برای ورود مردم مهاجرین افغانستان هیچ چهارچوب مدون و مشخصی نداشته‌ایم، یعنی درست است که آن افغانستانی مهاجر، قانونی وارد شده است، اما آیا شما هیچ برنامه‌ای، اقدام عملی‌ای که از سوی نهادهای مدنی و حکومتی برای جذب این مهاجران در فرهنگ ایرانی صورت گرفته باشد، مشاهده کرده‌اید؟ حتی این مهاجران برای درس خواندن در ایران سال‌ها مشکل داشتند الان هم خیلی...