جمعه 14 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

فرهنگی وب‌گاه خبر آنلاین

باغ موزه هنر ایرانی از پنجم خردادماه میزبان نمایشگاه نقاشی گروهی با عنوان «نمایشگاه گروهی هنرجویان آکادمی دایره رنگی» است.

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، در بازار فیلم وردکانتنت مسکو حضور دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین گردهمایی سینماگران انقلاب و دفاع مقدس، تاکید کرد: دولت مردمی از تنوع دیدگاه‌ها و سلیقه‌های هنرمندان استقبال می‌کند و آن را موجب افزایش قدرت آفرینش هنری در کشور می‌داند.

مدیرعامل سکوی «ساند اسنپ» در برنامه «صمیمانه» تاکید کرد: نهادی مانند ساترا می‌تواند در موارد مختلف برای ما که به‌نوعی کسب‌وکارهای نوپا هستیم، کمک‌کننده باشد.

امام رضا (ع) در نامه ای از طریق عبدالعظیم حسنی خطاب به شیعیان و مؤمنان می نویسند: عبدالعظیم به شیعیان من بگو: «حرف هایشان راست باشد»، «امانت را خیانت نکنند» و «شیطان را در روحشان نفوذ ندهند».

ایسنا نوشت: مرضیه برومند نخستین نشست رسانه‌ای خود را در مقام مدیرعامل خانه سینما برگزار کرد.

مراسم رونمایی از مجله کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری با حضور جمعی از تهیه‌کنندگان برگزار شد.

فیلم «دِرب» برای حضور در بخش پانورامای جشنواره شانگهای پذیرفته شد.

سیاوش طهمورث در گفتگو با کافه خبر از خصوصیات یک هنرمند و بازیگر واقعی گفت؛ از اینکه یک بازیگر واقعی امکان ندارد صبح به صبح اخبار را بخواند و بغض نکند. منبع: خبرآنلاین

ایسنا نوشت: «آنی ارنو» نویسنده فرانسوی و جدیدترین برنده نوبل ادبیات در گفت‌وگویی عنوان کرد که این جایزه توانایی او را برای تمرکز بر نویسندگی مختل کرده است.

مهر نوشت: مارتین اسکورسیزی پس از ملاقات با پاپ اعلام کرد فیلم دیگری درباره عیسی مسیح می‌سازد.

برترین‌ها نوشت: عکسی از دختر علیدوستی منتشر شد که نشان می دهد دخترش خیلی بزرگ شده است.

دیدار پادشاه عمان با رهبرمعظم انقلاب، تعطیلی کارخانه داروگر، حضور رئیسی در جلسه رای اعتماد به وزیر آموزش و پرورش و... از تیترهای امروز مطبوعات است.

ایسنا نوشت: رییس سازمان سینمایی خطاب به سینماگرانی که با آثار بدون مجوز همکاری می‌کنند، اعلام کرد که با آنها قطع همکاری خواهد شد.

فیلم سینمایی «آزردگان» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مهدی فرد قادری به بخش مسابقه اصلی، بیست و پنجمین دوره فستیوال شانگهای چین راه پیدا کرد.

فیلم بدون قرار قبلی وارد نمایش خانگی شد. این فیلم که ششمین فیلم بهروز شعیبی است، برای تماشای علاقه‌مندان در نمایش خانگی قرار گرفته است.