یک‌شنبه 15 مهر 1403

خدمت به مردم مهم‌ترین هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
خدمت به مردم مهم‌ترین هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: خدمت جهادی به اقشار مختلف مردم از مهمترین اهداف سپاه پاسدران انقلاب اسلامی است.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی روز سه شنبه در دوره توانمندسازی مدیران و فرماندهان بسیج که به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد به نقش مدیران بسیجی در تحقق جهش تولید اشاره کرد و افزود: مدیران بسیجی، همواره در تمام نهادها و دستگاه های اجرایی استان پای کار بوده و در راستای اعتلای نظام و انقلاب تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت های سپاه موازی کاری نیست به همکاری همه جانبه سپاه با نهادها و دستگاه های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: سپاه و بسیج، کمک کار مجموعه های ادارات و دستگاه ها بوده و همسو با آنها حرکت می کند.

طهماسبی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مواقع نیاز و به منظور خدمت رسانی به صورت جهادی وارد عمل می شود، افزود: اختصاص و مدیریت منابع و کاهش هزینه های اجرایی با تامین نیروی انسانی و تجهیزات، از نتایج و اهداف سپاه در همکاری با نهادها و دستگاه های اجرایی در راستای خدمت به مردم است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) طهماسبی با اشاره به اینکه مدیران بسیجی باید به موضوع صرفه جویی در ادارات اهمیت داده و با برگزاری جلسات و اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در این خصوص گام های جدی بردارند، گفت: مبارزه با فساد اداری در ادارات باید در دستور کار قرار گیرد و بسیجیان باید این مهم را از ادارات خود شروع کرده و دلسوز مردم باشند.

طهماسبی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند حفظ و ارتقاء تفکر و روحیه بسیجی است، هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و افزود: باید از تجربیات دفاع مقدس به عنوان یک گنجینه مهم و ارزشمند در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه عمل به منویات مقام معظم رهبری می تواند در همه امور راهگشا و امیدآفرین باشد، گفت: امید به آینده و امیدآفرینی در جامعه سبب عمق بخشی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ناکامی دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود می شود.

*س_برچسب‌ها_س*