دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در مراسم تحلیف قضات جدیدالورود دستگاه قضائی، ضمن اشاره به جایگاه رفیع قضات در جامعه، اظهار کرد: گرانبهاترین و ارزشمندترین سرمایه ما در قوه قضائیه، قضات و کارکنان هستند؛ اگر خدای‌ناکرده به این سرمایه خدشه‌ای وارد شود، با تجویز و تجهیز بالاترین و بهترین ابزار و امکانات نیز تحقق کامل و جامع قضای اسلامی میسر نخواهد بود. رئیس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا پنجشنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، سمنان، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، برخی مناطق فارس، کرمان، مرکز و شرق کشور رگبار، رعدوبرق، کاهش نسبی دما، وزش باد شدید موقتی و در مناطق...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، «منصور فخاران» درباره گزارش تحلیلی وضعیت تردد جاده‌های کشور در فروردین‌ماه 1403 بر اساس عملکرد سامانه‌های هوشمند افزود: فروردین امسال در مجموع 74 میلیون و 839 هزار و 996 تردد بین‌استانی وسایل نقلیه به ثبت رسید. رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور بیان‌داشت: مجموع تردد بین استانی وسایل نقلیه در فروردین امسال...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه با تداوم فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز ابرناکی، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط مرکز، شرق و دامنه، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی...

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور، از باش‌های شدید در برخی مناطق خبر داد و برای 23 استان هشدار نارنجی خسارت به کشاورزان صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

با پایان عملیات اورهال (به روز رسانی) 2 نیروگاه خلیج فارس و طوس، تولید و تأمین پایدار 1440 مگاوات برق در آستانه آغاز ورود به فصل گرم در مشهد مقدس و بندرعباس رقم خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با ادامه تجمعات اعتراضی دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اخراج و تعلیق بسیاری از این دانشجویان حامی فلسطین از سوی دانشگاه‌های آمریکا، بسیاری از دانشگاه‌های برتر ایران آمادگی خود را برای پذیرش این دانشجویان اعلام کردند.

خبرگزاری میزان

با دستور قضایی، قاتل یک مرد حدوداً سی و پنج ساله در شهرستان کلات در استان خراسان رضوی دستگیر شد. بلافاصله متهم جهت بازسازی صحنه جرم، تحت الحفظ به محل ارتکاب جنایت منتقل شد و با بازسازی صحنه جرم، به تشریح جزئیات ماجرا و آلت قتاله پرداخت و نحوه ارتکاب جرم را بازگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشورمان با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار شدید باران و رعد و برق در 24 استان کشور و احتمال وقوع سیلاب از آماده‌باش امدادگران تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور نارنجی‌رنگ از تشدید فعالیت سامانه در 24 استان کشور تا پایان هفته خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق کشور از امشب تا ابتدای هفته آینده ادامه خواهد داشت.