دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنجشنبه به جز استان‌های ساحلی دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آنها دور از انتظار نیست در سایر مناطق کشور بارش‌های قابل ملاحظه‌ای پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی طی امروز تا آخر هفته در 14 استان از احتمال طغیان رودخانه‌ها، سیلاب، آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

وب‌گاه عصر ایران

سید صولت مرتضوی روز دوشنبه و در حاشیه جشنواره امتنان از کارگران خراسان رضوی و در جمع خبرنگاران با اشاره به این موضوع افزود: در این لایحه به دائمی شدن قراردادها، امنیت شغلی و جلوگیری از امضای قراردادهای سفید امضاء پرداخته شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و کالاهای مشمول این طرح اعلام شد. وزیر کار خبر داد که دستور مستقیم رییس‌جمهور بر استمرار طرح کالابرگ الکترونیکی است براساس این طرح 220 هزار تومان به هر فرد برای خرید کالا پرداخت می‌شود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین یاسین حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار داشت: مسجد مقدس جمکران بر اساس چارچوب محتوایی دهه کرامت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و معارفی برنامه‌ریزی کرده است. وی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران به‌صورت هم‌افزا و هماهنگ با حرم مطهر...

خبرگزاری تسنیم

رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور در شرایط در استان همدان به پایان رسید که تیم میزبان در پایان رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست یافت.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: به منظور جلوگیری از بهره کشی غیرقانونی از کارگر و سوء استفاده از آنان و همچنین، موضوع قراردادهای سفید امضا، لایحه "امنیت شغلی کارگران" که در هیات وزیران به تصویب رسیده به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت که لایحه "امنیت شغلی کارگران" به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر تعاون گفت: در سال جاری، با معدل 35.6 درصد افزایش حقوق سال 1403، تقریبا 9 درصد نسبت به سال گذشته به حقوق کارگران اضافه کرده‌ایم، این در حالی است که اکنون تورم و رشد نقدینگی ما نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی صنعت آب ایران گفت: حجم مخازن سدهای تهران تا 9 اردیبهشت 1403 با کاهش 10 درصدی نسبت سال آبی گذشته روبرو بوده که نشانگر ضرورت جدی گرفتن مدیریت مصرف است.

خبرگزاری دانشجو

اسامی 53 نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعداد‌های برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد.