دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه گسترش

ثبت‌نام مسکن ملی یک بخش است؛ با وزارت راه و شهرسازی هماهنگ شده تا معلمانی که برگه سبز دارند و حائز شرایط بوده‌اند در اولویت قرار بگیرند. بیش از 100 هزار فرهنگی فاقد مسکن شناسایی شده‌اند. در 18 استان زمین برای ساخت 50 تا 80 هزار واحد مسکونی مهیا شده و به‌زودی عملیات ساخت این منازل آغاز خواهد شد؛ ما از زمین‌های مازاد آموزش و پرورش برای این کار استفاده کردیم.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه و خسارت به محصولات کشاورزی 14 استان خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم بزرگداشت فردوسی از 25 اردیبهشت تا سوم خرداد ماه به مدت 10 شب شامل برنامه‌های فرهنگی و هنری در آرامگاه حکیم توس برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده استان خراسان رضوی در جایگاه نخست تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان کشور ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

14 هنرمند راه‌یافته به جشنواره پرده‌خوانی و نقالی روستایی رضوی که در بوشهر به رقابت خواهند پرداخت، معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

دوره آموزش داوری مهر اصالت ملی توسط معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی به مناسبت فرارسیدن شهادت استاد مرتضی مطهری و روز و هفته بزرگداشت مقام معلم، ویژه برنامه‌هایی را روانه آنتن می‌کنند.

وب‌گاه الف

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اشاره به شکستگی دست تنها پلنگ باغ وحش مشهد گفت: سیر درمان "ارس"با همکاری دامپزشکان و متخصصان در حال انجام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال 1403 بسیاری از چالش‌هایی که به واسطه کمبود معلم داشتیم برطرف خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شبکه‌های سیما به مناسبت فرارسیدن شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، ویژه برنامه‌هایی را روانه آنتن می‌کنند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از انتخاب 20 معلم نمونه کشوری خبر داد و گفت که معلمان نمونه با رهبر انقلاب و رییس جمهور دیدار می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: معلمان نمونه روز دوشنبه 10 اردیبهشت با رییس جمهور دیدار دارند، همچنین با رهبر انقلاب نیز دیدار خواهند داشت. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه 980 هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش رتبه‌بندی شدند، گفت: 92 درصد کارکنان این وزارت‌خانه در بخش آموزش فعال هستند. علی فرهادی روز یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: معلمان نمونه هر سال...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ستادهای ثبت‌نام برای محدوده‌بندی جغرافیایی مدارس با خانواده‌ها همراهی خواهند کرد، گفت: مهر امسال چالش کمبود معلم نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام دبیر جشنواره پرده‌خوانی و نقالی روستایی رضوی، 14 نفر از برگزیدگان این دوره جشنواره در بوشهر به رقابت خواهند پرداخت.

وب‌گاه فرارو

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: «سیر درمان "ارس"تن‌ها پلنگ باغ وحش مشهد با همکاری دامپزشکان و متخصصان در حال انجام است.»

وب‌گاه گسترش

غرفه استان خراسان رضوی در ششمین نمایشگاه «توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران» با حمایت «شرکت مجتمع فولاد خراسان» آغاز به کار کرد.