دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سی و پنجمین جشنواره امتنان کارگران نخبه و گروه‌های کار واحد نمونه استان خراسان رضوی که به مناسبت هفته کار و کارگر که در مشهد برگزار شد در جمع کارگران و کارفرمایان نمونه خراسان رضوی اظهارداشت: کشور ایران یک دهه در رکود بود، رشد ما تقریبا حدود نیم درصد بود و نقدینگی به شدت رو به افزایش بود و تورم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخستین جلسه کمیسیون گمرک، حمل و نقل و لجستیک اتاق تبریز با حضور رئیس کمیسیون گمرک، حمل و نقل و لجستیک و هیئت مدیره شرکت‌های حمل و نقل بین المللی استان با هدف بررسی مسائل و چالش‌های مالیاتی حوزه حمل و نقل در سال 1403برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، برنامه‌های نامزدهای دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش مردمی، بخش ویژه، اصلی و... را معرفی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان در کاهش جمعیت کیفری نقش به سزایی دارد، بر همین اساس 145 هزارو 807 مددجو در سال 1402 در کل کشور عفو شده یا از نهادهای ارفاقی بهره‌مند شدند.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه دغدغه رییس جمهور در تمام جلسات معیشت مردم است و نشستی نیست که ایشان نسبت به توجه به این موضوع به ما تذکر ندهند.

وب‌گاه الف

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی و کالاهای مشمول این طرح اعلام شد. وزیر کار خبر داد که دستور مستقیم رییس‌جمهور بر استمرار طرح کالابرگ الکترونیکی است براساس این طرح 220 هزار تومان به هر فرد برای خرید کالا پرداخت می‌شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشهد مقصدی پرطرفدار است که همواره مسافران را برای زیارت و تماشای جذابیت‌هایش به خود جذب می‌کند. علاوه بر وجود حرم امام رضا (ع)، این شهر گنجینه‌ای از مکان‌های تاریخی، مراکز خرید، تفرجگاه‌ها و مجتمع‌های تفریحی را در خود جای داده است. با وجود اینکه زیارت حرم امام رضا (ع) انگیزه اصلی بسیاری از مسافران است، بسیاری از گردشگران به قصد کشف جاذبه‌های مشهد به این شهر سفر می‌کند. زیرساخت‌ها و...

وب‌گاه الف

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اعلام اینکه اعزام زائران عمره‌گزار 6 استان کشور به پایان رسیده است، از انجام 3 هزار و 750 زائر حج عمره تا ظهر امروز (10 اردیبهشت) با پروازهای هما به عربستان اعزام شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کرد زمان ورود سامانه بارشی به کشور تغییر کر کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «حرکت سامانه بارشی که پیش از این پیش‌بینی شده بود روز سه‌شنبه به کشور وارد شود، سریع‌تر از انتظار است و از عصر امروز دوشنبه (10 اردیبهشت) فعالیت بارشی خود را در غرب کشور آغاز می‌کند به گزارش عرشه آنلاین، کبری رفیعی افزود: «مناطقی از کردستان، کرمانشاه،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو، شایعه تاثیر بارورسازی ابرها در بارش‌های اخیر مناطق جنوبی و شرقی کشور را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو، شایعه تاثیر بارورسازی ابرها در بارش‌های اخیر مناطق جنوبی و شرقی کشور صحت ندارد و این بارش‌ها ناشی از تغییر اقلیم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دره‌ی چریک یا چریش، یکی از زیباترین مقصدهای گردشگری طبیعی استان خراسان رضوی به ویژه در فصل بهار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش شدید باران در جنوب غرب و بادهای 120 روزه در شرق کشور پیش‌بینی کارشناس هواشناسی است.

وب‌گاه ورزش سه

نماینده استان خراسان رضوی در جایگاه نخست تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان کشور ایستاد.