دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است. فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بارش‌های رگباری در مناطق مختلف ادامه دارد و پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد با ورود سامانه جدید بارشی از سه‌شنبه کاهش نسبی دما را هم خواهیم داشت. کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز بارش‌های رگباری در جنوب فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان و فردا، دوشنبه در مناطقی از غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد گفت: امروز و فردا در دیگر نقاط کشور شاهد جوی آرام هستیم،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نفوذ سامانه بارشی و خسارت به محصولات کشاورزی 31 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت تا روز جمعه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از عجیب‌ترین مناقشه‌های کریمی قدوسی با حسن روحانی ادعای او درباره جاسوسی و بعد عقب‌نشینی از این ادعا بود. در یک فایل ویدئویی مدعی شده بود حسن روحانی، رییس جمهور ایران، از سرویس امنیتی و اطلاعاتی انگلستان دستور می‌گیرد! سخنگوی سپاه ادعای این نماینده مجلس مبنی بر اقدام سازمان اطلاعات سپاه در نشان‌دادن شنود تلفنی یکی از مقامات کشور با مامور MI6 به وی را تکذیب کرد.

وب‌گاه گسترش

آمارها حکایت از کاهش موجودی آب در 31 سد کشور را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمع افزایش تورم در سه سال گذشته 126 درصد بوده، اما در همین مدت مجموع افزایش دستمزد کارگران به عدد 119.4 درصد رسیده است و تقریبا این 2 عدد در کنار هم افزایش یافته اند و رویکرد دولت نیز از بین بردن شکاف بین دستمزد و تورم بوده است. معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمع افزایش تورم در سه سال گذشته 126 درصد بوده، اما در...

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره استان‌هایی که در هفته گذشته دارای بیشترین حوادث ترافیکی بودند نیز گفت: در استان خراسان رضوی 16 حادثه با 92 مصدوم و یک فوتی، استان تهران 14 حادثه با 47 مصدوم هفت فوتی و کرمان 14 حادثه با 85 مصدوم و دو فوتی رخ داده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی برای امروز (شنبه) و فردا (یکشنبه) در بیشتر نقاط کشور به جز شمال و شمال غرب، هشدار زرد هواشناسی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار هواشناسی سطح زرد رنگ از ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی در برخی استان‌ها طی روزهای جمعه و شنبه (7 و 8 اردیبهشت‌ماه) خبر داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمستان به 9 استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک 5 استان را در می‌نوردد سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار زردرنگ از وقوع بارش‌های سیل‌آسا همراه با وزش باد شدید و نیز خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد. سازمان هواشناسی کشور در خصوص ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی در کشور و همچنین وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارندگی های اخیر، کشاورزان نوبت آبیاری را به گونه ای تنظیم کنند که کمترین بهره وری را داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: آفت ملخ در تاغ‌زارهای شهرستان‌های سبزوار، خواف، گناباد و مه‌ولات طغیان کرد.

وب‌گاه فرارو

دبیرستادملی سیاست‌گذاری و هماهنگی مدیریت پدیده گردوغبار از بی‌توجهی ترکمنستان به کانون‌های بحرانی گردوغبار این کشور که شمال و شمال‌شرقی ایران را تحت تأثیر گردوخاک قرار می‌دهد، گلایه کرد و در عین حال از ادامه پیگیری‌ها برای جلب همکاری این کشور برای مدیریت گردوغبار خبرداد.