دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، گفت: طی پنج روز آینده، وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

اسامی منتخب بخش گزینش فنی بزرگسالان و نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی مربوطه به این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور برای برخی استان‌ها طی 2 روز آینده هشدار زرد صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: انسداد محور‌های شریانی و غیر شریانی بر اثر سیل در شهر‌های جنوبی کشور به 10 محور رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی حالا در دولت ابراهیم رسیسی کمتر اظهار نظر می‌کند، دست کم دولتمردان را متهم نمی‌کند در نتیجه کمتر هم تکذیب می‌شود. حتی اظهارات اخیر او هم با واکنش قابل توجهی از سوی دولت رئیسی همراه نبوده است اما ناظران معتقدند سخنان او می‌تواند به راحتی مورد بهره برداری کشورهای غربی و رژیم اسرائیل قرار گیرد و برای ایران دردسر ساز شود. جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در روز‌های اخیر جنجال تازه‌ای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاتلان چشم آبی قتل وحشتناکی را در حاشیه بزرگراهی در مشهد رقم زده بودن به بازسازی صحنه جرم پرداختند. قاتلان چشم آبی قتل وحشتناکی را در حاشیه بزرگراهی در مشهد رقم زده بودن به بازسازی صحنه جرم پرداختند. به گزارش عرشه آنلاین، متهمان پرونده جنایی معروف به چشم آبی‌ها که قتل وحشتناکی را در حاشیه بزرگراهی در مشهد رقم زده بودند، در بازسازی صحنه جنایت و محل وقوع قتل زوایای جدیدی از این ماجرا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز پنجشنبه در بیشتر مناطق نیمه شرقی در بعضی ساعات رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 2 و 3 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 39 و 40 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جذب 30همت از محل مابه التفاوت قیمت‌های تکلیفی و تمام شده برق، در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو ببرید، توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران و افزایش 6 درصدی مصرف برق از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند. بیش از 50 درصد بارش سال آبی استان سیستان در 3 روز اتفاق افتاد فیروز قاسم‌زاده، سخنگوی صنعت آب درباره آخرین وضعیت بارش در استان‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

در عمر چهار ساله مجلس یازدهم، 26 مصوبه مهم از جمله قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، قانون نظام رتبه‌بندی معلمان، قانون حمایت از گزارشگران فساد و.. داشته است.

وب‌گاه گسترش

با توجه به گفته مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بر اساس آمار جدید در سال 1402، تعداد کل کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه پرداز در استان به 43 هزار و 474 نفر می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی: بارش باران در جاده های اصلی و فرعی شهرستان های کلات، مشهد، طرقبه - شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط کشور تشدید خواهد شد و هشدار‌های در این زمینه صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب بارش‌ها در تهران و سایر نقاط به ویژه در شرق و جنوب شرق کشور تشدید می‌شود.