دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه الف

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کلانشهر تبریز از لحاظ نوسازی بافت فرسوده در رتبه سوم کشوری قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

در سال گذشته، بازار سرمایه تحت تأثیر افت و خیزهای متعدد قرار گرفت و سهامداران میلیونی نیز با شرایط سختی روبرو شدند. این موضوع باعث نارضایتی نسبی فعالان بازار سرمایه گردید. در همین زمان، مجید عشقی به عنوان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزیده شد و دوره فعالیت وی به مدت 30 ماه تمدید شد. با وجود اعتراض‌ها قبل و بعد از این انتصاب، وی با حضور در برنامه صف اول و توضیح درباره برنامه‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

نشان عالی «سربداران» از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از این به بعد، سوسک‌هایی پنج سانتیمتری با یک کوله‌پشتی 15 گرمی قرار است افرادی را نجات دهند که اسیر آوارهای زلزله می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طی احکامی جداگانه از سوی محمود شالویی مشاور وزیر فرهنگ و رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، جمعی از استادان و مدیران ارشد فرهنگی و هنری استان خراسان رضوی به عنوان اعضای کارگروه همایش ملی و بین المللی «حکیم طوس» منصوب شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 راس ساعت 9 صبح در مراکز استان‌های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد. متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام...

وب‌گاه فرارو

معاون اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال‌شرق اعلام کرد: «مطابق با آخرین اطلاعات در همه مناطق میزان فرونشست افزایش یافته که بحرانی‌ترین مناطق در محدوده شهر مشهد، دشت مشهد چناران در شمال باختری و منطقه جنوب خاوری یعنی دشت نریمانی از تنگل‌شور تا دشت سرخس است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخیرا" گزارش هایی مبنی بر افزایش و شیوع بیماری های آبله مرغان، سرخک و آنفلوآنزا در افغانستان منتشر شده است که به دلیل همجواری این کشوربا استان خراسان زنگ خطر شیوع این بیماری ها در این استان به صدا درآمده است.

وب‌گاه فرارو

احد وظیفه، رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشک‌سالی، در خصوص آخرین وضعیت بارش‌ها در تهران توضیح داد: میانگین بارش‌ها در فروردین ماه، نرمال و حتی بیشتر از حد نرمال بود و با ادامه بارندگی در این هفته در استان تهران، سمنان و مناطق مرکزی تا جنوبی کشور بارندگی خوبی در پیش است؛ ولی این بارندگی‌ها کمبود آب در این استان‌ها را با توجه به فرصت اندک باقی مانده، جبران نخواهد کرد چراکه در برخی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: اخیرا" گزارش هایی مبنی بر افزایش و شیوع بیماری های آبله مرغان، سرخک و آنفلوآنزا در افغانستان منتشر شده است که به دلیل همجواری این کشوربا استان خراسان زنگ خطر شیوع این بیماری ها در این استان به صدا درآمده است.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعه المصطفی بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب اسلامی است، از این جهت تلاش مسوولان و طلاب این مجموعه آموزشی در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و مورد عنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

وب‌گاه الف

یک مقام مسوول گفت: وضعیت بارش‌ها در تهران نسبت به نرمال، 40 درصد منفی است، علی‌رغم این‌که در موقعیت زمانی پر بارشی قرار داریم اما بارندگی‌ها کمبود آب تهران را جبران نکرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک مقام مسوول گفت: وضعیت بارش‌ها در تهران نسبت به نرمال، 40 درصد منفی است، علی‌رغم این‌که در موقعیت زمانی پر بارشی قرار داریم اما بارندگی‌ها کمبود آب تهران را جبران نکرده است.

وب‌گاه الف

مجلس یازدهم در طول چهار سال گذشته خود 26 مصوبه مهم از جمله اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران تا قانون اصلاح قانون صدور چک داشته که در این گزارش به آنها پرداخته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با حضورعلی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، جمعی از پیشکسوتان و هنرمندان رادیو، برنامه سازان، اهالی رادیو و اصحاب رسانه در استودیو شماره یک ساختمان شهدای معاونت صدا با معرفی برگزیدگان در بخش‌های برنامه‌های مستمر، مستند‌های مستمر، مشاغل عصر سه شنبه چهارم اردیبهشت، همزمان با سالروز رادیو برگزار شد. علی...