دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در مراسم افتتاحیه سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اعلام کرد که چهارمین دوره از این جشنواره بین المللی می شود و قرار است در تمام قالب ها برگزار شود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه (4 اردیبهشت) در اکثر مناطق کشور به‌جز غرب و جنوب غرب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: بارش‌های سیل‌آسا در 8 استان کشور زمینه‌ساز صدور هشدار هواشناسی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: 20 هزار نفر در این استان حافظ قرآن بوده و از پنج جزء تا کل قرآن کریم را حفظ هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز برای تعدادی از شهروندان تهرانی - مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران - پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شد. صبح امروز برای تعدادی از شهروندان تهرانی - مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران - پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شد. متن پیامک که ظاهراً در روز‌های قبل هم به شکل دیگری به تلفن همراه برخی دیگر از مشترکان ارسال شده بود، به شرح زیر است: «شرکت آب و فاضلاب استان تهران / مشترک محترم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

40 شهر و 306 روستای خراسان رضوی با تنش آبی مواجه هستند و در 20 سال گذشته سرعت افت آب در دوره‌های پنج ساله 2 برابر شده است. 40 شهر و 306 روستای خراسان رضوی با تنش آبی مواجه هستند و در 20 سال گذشته سرعت افت آب در دوره‌های پنج ساله 2 برابر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: اکنون 40 شهر و 306 روستای استان با تنش آبی مواجه هستند و در 20 سال گذشته سرعت...

خبرگزاری تسنیم

هشت گروه سرود به عنوان برگزیدگان پویش «همپای طوفان» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین معرفی و تقدیر شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در راستای سیاست فروش شفاف زعفران در بورس و استقبال متقاضیان در عرضه زعفران در فروردین، 1500 کیلوگرم زعفران دیگر از زعفران‌های سال 1401 تعاونی‌های روستایی فردا در بورس کالا عرضه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین‌نژاد گفت: موضوع شهروند - رسانه و بلاگری در فضای مجازی فراگیر شده و احساس می‌کنم طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

روز‌های آخر اسفند سال گذشته بود که خبر هولناکی در بیسیم‌های پلیس سبزوار پیچید و عوامل انتظامی را به تکاپو انداخت. فردی با اضطراب و نگرانی از گم شدن مشکوک فرزند 30 ساله‌اش خبر داد و گفت که خون زیادی نیز در منزلش ریخته بود.

وب‌گاه عصر ایران

رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به کم‌بارش‌ترین استان‌ها گفت: استان‌های سمنان 44 درصد، تهران 40 درصد، قزوین 39 درصد و خراسان رضوی 37 درصد کم‌بارشی نسبت به شرایط نرمال داشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت با حضور معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و فرمانده یگان‌های حفاظتی فراجا، تعداد 25 خودوری عملیاتی برای تحویل به محیط‌بانان رونمایی شد.