دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خردادماه 1403 اعلام شد. اخبار روزاخبار اجتماعی

وب‌گاه عرشه آنلاین

آن‌طور که آمارها نشان می‌دهند نیم‌سکه نه فقط در بازار آزاد، بلکه در حراج‌های مرکز مبادله نیز در صدر تقاضای متقاضیان است. همچنین طبق اعلام بانک مرکزی سقف تراکنش غیرحضوری دوبرابر شده و روزانه به 200میلیون تومان رسیده است. آن‌طور که آمارها نشان می‌دهند نیم‌سکه نه فقط در بازار آزاد، بلکه در حراج‌های مرکز مبادله نیز در صدر تقاضای متقاضیان است. همچنین طبق اعلام بانک مرکزی سقف تراکنش غیرحضوری...

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در سال 1402 تعداد 612 مورد ابتلا به سرخک در کشور شناسایی شده است که بیشترین مبتلایان در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان رضوی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی صنعت آب گفت: با بارش‌های اخیر در نقاط مختلف بلوچستان جنوبی و مرکزی، برای این مناطق 2 تا 4 سال تامین آب مطمئن خواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم

مجلس یازدهم در طول چهار سال گذشته خود 26 مصوبه مهم از جمله اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت ایران تا قانون اصلاح قانون صدور چک داشته که در این گزارش به آنها پرداخته شده است.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (چهارشنبه) به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، شرق تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش یافته و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان هواشناسی، در شمال شرق فارس، غرب کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی و خراسان جنوبی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق بارندگی خفیف است. پنجشنبه در شرق، شمال شرق کشور و استان فارس، رگبار ضعیف و پراکنده همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور شامل استان کرمان، نیمه جنوبی خراسان...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (چهارشنبه) به‌تدریج ابرناکی و بارش در شرق سواحل دریای خزر، تهران و استان‌های سمنان و خراسان شمالی کاهش یافته و در مرکز، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در برخی استان‌ها تا اوایل هفته آینده و وزش باد تا روز جمعه (7 اردیبهشت) در نوار شرقی کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور و تشدید بارش در شش استان همچنین جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیامک آبفای تهران، می‌تواند هشدار مستقیم درباره کمبود آب شرب برای توزیع و هشدار غیرمستقیم درباره احتمال تکرار قطعی آب در تابستان امسال باشد. . صبح امروز برای تعدادی از شهروندان تهرانی - مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران - پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شد. متن پیامک که ظاهراً در روز‌های قبل هم به شکل دیگری به تلفن همراه برخی دیگر از مشترکان ارسال شده بود، به شرح زیر است: «شرکت آب و...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

وب‌گاه گسترش

به گفته اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، 1500 کیلو زعفران توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در بازار کالا به فروش می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

علی بخشی‌زاده در مراسم افتتاحیه سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اعلام کرد که چهارمین دوره از این جشنواره بین‌المللی می شود و قرار است در تمام قالب‌ها برگزار شود.