دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای 17 استان از جمله تهران از آبگرفتگی معابر، سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه، تگرگ و خسارت به کشاورزان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، با موج حمایتی از سوی طیف های سیاسی مختلف روبرو شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم و سازوکار‌های این مقوله را مشخص کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به صدور هشدار نارنجی درباره بارش شدید باران گفت: نیرو‌های عملیاتی هلال احمر در حالت آماده باش قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در دیدار با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم؛ با صرف گفتن اینکه می‌خواهیم مردم را مشارکت دهیم، کار به جلو نمی‌رود بلکه باید سازوکار‌های این مقوله را مشخص کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات، با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، گفت: نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده‌باش این سازمان در پی صدور هشدار سطح نارنجی و پیش‌بینی بارش شدید در مناطقی از 28 استان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی سخنانی در نشست با منتخبانِ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از همان ابتدا که مسئولیت ریاست دستگاه قضا را بر عهده گرفتم به مدیران قضایی تاکید کردم که باید نگاه خود را به نمایندگان مجلس تغییر دهید و پیگیری‌های آنان را به مثابه دخالت و اعمال نفوذ در نظر نگیرید. رئیس قوه قضاییه گفت: تعامل مستمر با...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه در دیدار با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم؛ با صرف گفتن اینکه می‌خواهیم مردم را مشارکت دهیم، کار به جلو نمی‌رود بلکه باید سازوکارهای این مقوله را مشخص کنیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور گفت: فردوسی و زبان فارسی تنها متعلق به یک دستگاه نیست و فراتر از ایران بوده و متعلق به تمامی فارسی زبانان و ایران فرهنگی بزرگ است و به هر اندازه در این زمینه کار کنیم کم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سامانه بارشی موجود در کشور از فردا دوشنبه (3 اردیبهشت) تا روز چهارشنبه (5 اردیبهشت) تقویت خواهد شد و در پی آن هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد. مخاطراتی که این سامانه به همراه خواهد داشت، رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد گردوخاک و ریزش تگرگ و کاهش نسبی دما خواهد بود. این سامانه در روز دوشنبه (3 اردیبهشت) در استان‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصر امروز زلزله ای به قدرت 3.2 ریشتر منطقه خرم آباد در لرستان را به لرزه درآورد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فوت 54 نفر در حوادث ویژه ترافیکی در هفته پایانی فروردین ماه 1403 گفت: در این بازه زمانی 11 نفر بر اثر غرق‌شدگی فوت کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: تعداد خدام زائر در حج پیش رو در مقایسه با سال‌های گذشته کمتر شده و باید تدبیری اندیشید که کاستی در ارائه خدمات به زائران ایجاد نشود.

وب‌گاه عصر ایران

یک مشمول 41 ساله، به عنوان مسن‌ترین سرباز فراجا، امروز برای انجام خدمت زیر پرچم خود را معرفی کرد. امروز یک مشمول 41 ساله مشخصات خود را در آموزشگاه علمی تخصصی جوادالائمه (ع) فراجا به ثبت رساند. او اهل شهرستان مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی و عائله‌مند و دارای 2 فرزند است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال 1400، از جامعه 26 میلیون و 302 هزارنفری خانوار کشور، حدود 70 درصد از آنان در سال 1400 سفر نرفته و تنها هفت میلیون و 788 هزار خانوار معادل 30 درصد خانوارهای کشور در این سال به سفر رفته اند. کاهش سفر و تفریح و حذف آن از سبد هزینه ای خانوارها می تواند تبعات اقتصادی برای مراکز جاذبه گردشگری و تبعات اجتماعی و روانی برای خانوارها و جامعه داشته باشد؛ چرا که خانوارها به میزانی که هزینه...