دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

جوان 23 ساله‌ای که نامزد 18 ساله‌اش را با 20 ضربه کارد آشپزخانه به قتل رسانده، در دفاعیات خود پرده از علت این قتل هولناک برداشت.

وب‌گاه گسترش

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی قزوین اظهار کرد: در استان، هرگونه معامله‌ای مربوط به خرید و فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جوان 23 ساله‌ای که نامزد 18 ساله‌اش را با 20 ضربه کارد آشپزخانه به قتل رسانده، در دفاعیات خود پرده از علت این قتل هولناک برداشت.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی جدید از امروز تا پنجشنبه در اغلب استان‌های کشور خبر داد و با توجه به احتمال وقوع بارش‌های شدید، نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی نسبت هزینه‌های تفریح و سرگرمی به هزینه کل در سبد مصرفی خانوار‌های شهری نشان می‌دهد طی سال‌های گذشته هزینه‌های تفریح و سرگرمی با کاهش قابل توجهی روبه رو بوده، به طوری که سهم هزینه‌های مربوط به تفریح و سفر از 0.71 درصد سال 1390 به 0.38 درصد در سال 1400 رسیده است. در سال 1400، از جامعه 26 میلیون و 302 هزار نفری خانوار کشور، حدود 70 درصد از آنان در سال 1400 سفر نرفته و تنها هفت میلیون...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مشمول 41 ساله، به عنوان مسن‌ترین سرباز فراجا، امروز برای انجام خدمت زیر پرچم در این شهرستان خود را معرفی کرد. یک مشمول 41 ساله، به عنوان مسن‌ترین سرباز فراجا، امروز برای انجام خدمت زیر پرچم در این شهرستان خود را معرفی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی سبزوار گفت: یک مشمول 41 ساله، به عنوان مسن‌ترین سرباز فراجا، امروز برای انجام خدمت زیر پرچم در این شهرستان خود را معرفی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، یکشنبه، و فردا در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، برخی مناطق شرق و جنوب شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سال گذشته پسر جوان نامزدش را بازار مشهد و در ملا عام به قتل رساند سال گذشته پسر جوان نامزدش را بازار مشهد و در ملا عام به قتل رساند به گزارش عرشه آنلاین، جوان 23 ساله‌ای که نامزد 18 ساله‌اش را با 20 ضربه کارد آشپزخانه به قتل رسانده، در دفاعیات خود پرده از علت این قتل هولناک برداشت.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی درباره شیوع سه بیماری ویروسی در ایران هشدار دادند. مسئولان دانشگاه علوم پزشکی درباره شیوع سه بیماری ویروسی در ایران هشدار دادند. به گزارش عرشه آنلاین، آمارها حاکی از افزایش و شیوع سه بیماری از افغانستان به نام های آبله مرغان، سرخک و آنفلوآنزا در سطح مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی در حال ورود به کشور است. به تدریج گستره این سامانه بارشی به کل نیمه‌غربی خواهد رسید. با فعالیت سامانه بارشی و ادامه بارش‌ها امروز یکشنبه (2 اردیبهشت) در ساعات عصرگاهی در 20 استان پیش‌بینی می‌شود. بارش‌هایی که با هشدار زرد همراه است. به گزارش عرشه آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «استان‌های کرمان، شمال هرمزگان،...

وب‌گاه ورزش سه

بالاخره زور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به هیئت فوتبال چربید و ثبت‌نام مجدد از کاندیداها آغاز خواهد شد.

وب‌گاه الف

روز شنبه تحویل دفترچه های اقامت طرح "سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه های خرد اتباع خارجی" در خراسان رضوی آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت، در خصوص افزایش تعرفه پرستاری در مناطق مرزی و کم برخوردار خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - واکاوی آمارهای منتشره وزارت راه و شهرسازی حاکی است: تعداد مسافر جابه جا شده (با صورت وضعیت) در سال 1402 به میزان 149 میلیون نفر به ثبت رسید که در مقایسه با سال پیش از آن (127 میلیون نفر) 17 درصد افزایش داشته است.