دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور ضایعه درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، حمید و حسین دهنوی را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور ضایعه درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، حمید و حسین دهنوی را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

بهمن و اسفند 1402 و فروردین 1403 بارندگی‌های خوبی در برخی از نقاط کشور داشتیم و موجب شد تا وضعیت آبی در 10 استان بهبود یابد و شرایط آبی دو رودخانه کرخه و کارون هم بهتر شود.

وب‌گاه گسترش

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی به افرادی که زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را دریافت کرده اند، هشدار داد که در صورت عدم ساخت واحد مسکونی بر روی زمین خود ظرف سه یا 6 ماه و فروش آن به فرد دیگری، زمین‌های واگذار شده از آنان بازپس گرفته خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به مشاوران املاک هشدار داد که در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی، باید از عواقب و اقدامات قضایی آگاه باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 17 استان هشدار داد و احتمال آبگرفتگی معابر را پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور نسبت به آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌ها به دنبال فعالیت سامانه بارشی از امروز تا چهارشنبه هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مجموع آمار اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری 63 میلیون و 647 هزار نفر شب بود که 13 میلیون و 951 هزار نفر مرتبط با اقامت‌های رسمی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 17 استان هشدار داد و احتمال آبگرفتگی معابر را پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم الهدی گفت: داغ های طاقت فرسایی که در مدت 190 روز بر دل‌های مجروح ستم دیدگان غزه سنگینی می‌کرد با تماشای موشک ها و پهبادهای نورانی در آسمان فلسطین اشغالی تشفی پیدا کرد. به گزارش عرشه آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: بدیهی است در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیلی در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان...

وب‌گاه فرارو

ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در اولین نشست سراسری در سال جدید با عنوان «تبیین سیاست‌ها، راهبرد‌ها و برنامه‌های سازمان بازرسی» با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که اجرای برنامه‌ها با انگیزه مضاعفی صورت گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 17 استان هشدار داد و احتمال آبگرفتگی معابر را پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علم الهدی گفت: در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیلی در تقابل با رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر انقلاب که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد محقق می گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکان خودروی نوستالژیک و خاطره انگیز که در بین سال‌های 1346 تا 1384 در حال تولید بود، این روزها کمتر در سطح خیابان‌ها و جاده‌ها دیده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: 38 نامه هشداری در مورد اجرای قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است.