دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیشترین بارش‌های امروز برای استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و یزد است.

وب‌گاه فرارو

روز گذشته بارش‌های مداوم 7 استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد در ایران را با سیل درگیر کرد. البته جزیره کیش نیز از سیلاب مصون نماند. نگرانی در ارتباط با بحرانی شدن شرایط هنوز وجود دارد و هشدار‌های قرمز همچنان پابرجا هستند و اگر اتفاق دیگری رخ دهد، به دلیل مسدود بودن راه‌های عبور و مرور نوع امدادرسانی نیز دچار مشکل خواهد شد؛ از سوی دیگر، شرایط برخی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدارس 11 شهرستان سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه غیرحضوری برگزار می شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد: در 5 استان بارش‌های شدید روی می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی ربیعی گفته است اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک اقدام درست، شایسته، به موقع و در جهت منافع ملی و امنیت درازمدت ایران زمین صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این حادثه که در محور خواف به قاین به وقوع پیوست، خودروی سواری حامل سوخت قاچاق واژگون و دچار حریق شد. این حادثه که در محور خواف به قاین به وقوع پیوست، خودروی سواری حامل سوخت قاچاق واژگون و دچار حریق شد. به گزارش عرشه آنلاین، رییس پلیس راه خواف گفت: واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل سوخت قاچاق روز سه‌شنبه در این شهرستان خراسان رضوی یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان را به ملت شریف ایران و به ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: عملیات موشکی اخیر، بزرگترین ضربه بر پیکر اسرائیل بود و کاری کرد که این‌ها دیگر هرگز نتوانند در منطقه و جهان کمر راست کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر میراث فرهنگی، مرمت را امری مقدس و کار پروردگار عالم دانست و گفت: میراث ملموس و میراث‌ناملموس از هم جدا نیستند و روی هم تاثیر متقابل دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بابک محمودی اظهار داشت: از امروز، 28 فروردین تا ساعت 15 و 30 دقیقه، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در هفت استان کشور، از امدادرسانی به بیش از 200 نفر از افراد حادثه‌دیده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شرایط دنیا به گونه ای است که غیر از قدرت نمایی، زبان دیگری بر دولتهای استکباری اثر نمی‌کند. زبان زور تنها عاملی است که می‌تواند تهدیدات شرق و غرب عالم را خنثی و هجمه را به تعامل تبدیل کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در 7 استان، از امدادرسانی به بیش از 200 نفر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه‌کنندگی مهدیه سادات محور از چهارشنبه 29 فروردین ماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه‌کنندگی مهدیه سادات محور از چهارشنبه 29 فروردین ماه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

فصل جدید مجموعه مستند «پا به ماه» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور از چهارشنبه 29 فروردین روی آنتن شبکه دو می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌پرونده وحشتناک ترین جنایت نوروزی در حالی روی میز قضات دادگاه کیفری یک خراسان رضوی قرارگرفت که با صدور کیفر خواست در دادسرای عمومی و انقلاب شهر جدید گلبهار، مشخص شد دو قتل مسلحانه در روستای کوشکان به خاطر کشتن سگ گله رخ داده است. پرونده وحشتناک ترین جنایت نوروزی در حالی روی میز قضات دادگاه کیفری یک خراسان رضوی قرارگرفت که با صدور کیفر خواست در دادسرای عمومی و انقلاب شهر جدید گلبهار،...