دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

علم الهدی گفت: در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیلی در تقابل با رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر انقلاب که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد محقق می گردد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیکان خودروی نوستالژیک و خاطره انگیز که در بین سال‌های 1346 تا 1384 در حال تولید بود، این روزها کمتر در سطح خیابان‌ها و جاده‌ها دیده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: 38 نامه هشداری در مورد اجرای قانون جوانی جمعیت به دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر، آمار سفرهای نوروز و عید فطر را اعلام کرد. بر این اساس، خراسان رضوی صدرنشین سفرهای نوروزی 1403 شد.

وب‌گاه فرارو

معاون گردشگری با اعلام آمار سفر‌های نوروز و عید فطر گفت: «در نوروز امسال سه موج سفر را تجربه کردیم که در موج اول به‌دلیل تغییرات اقلیمی با کاهش سفر مواجه بودیم و موج دوم مشابه مدت زمان سال گذشته بود و تعطیلات عید فطر که موج سوم سفر‌ها شکل گرفت، با افزایش سفر‌ها مواجه شدیم. تحلیل این روند نشان می‌دهد هر سال متناسب با آن سال باید برنامه‌ریزی شود.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خدائیان گفت: در سال گذشته به منظور تحقق شعار سال 863 نامه هشداری از سوی این سازمان به مراجع ذیربط ارسال شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در حکم حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تسلط گفتمانی سرکار در زمینه تعلیم و تربیت به موجب این حکم به عنوان مدیرکل حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منصوب می‌شوید. مدیرعامل کانون در ادامه نوشته...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از وصول و استرداد وجوه مبلغ 119 همت مربوط به بیت المال با ورود و پیگیری های این سازمان در سال گذشته خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ذبیح‌الله خداییان در نشست سراسری در سال جدید با عنوان «تبیین سیاست‌ها، راهبرد‌ها و برنامه‌های سازمان بازرسی» با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که اجرای برنامه‌ها با انگیزه مضاعفی صورت گیرد. وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، تصریح کرد:...

وب‌گاه فرارو

حسن جعفری گفت: مطابق نوتام (هشدار پروازی) همه پرواز‌های دیروز، 26 فروردین ماه، فرودگاه‌های امام‌خمینی (ره) و مهرآباد تهران، شیراز، اصفهان، بوشهر، تبریز، اردبیل، ارومیه، سنندج، کرمانشاه، ایلام، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول لغو شده بود.

وب‌گاه فرارو

طبق آمار رسمی اعلام‌شده از سوی دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور، با وجود بارش‌های بهاری در فروردین و با وجود پر شدن 60 درصدی سدها، اما 40 درصد آن‌ها خالی بوده و ورودی سد‌های کشور 10 درصد کاهش داشته است. طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و بارش‌های سیل‌آسا در استان‌های هرمزگان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و بوشهر ادامه دارد و هشدار سطح قرمز صادر شده است.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت ضمن تأکید بر اهمیت تأمین نان از «آرد کامل»، تغذیه نامناسب را از علل اصلی سیر صعودی بیماری‌های غیرواگیر خواند و برنامه‌های این وزارتخانه برای سبوس‌دار کردن غلات به‌ویژه نان را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل بنیاد مسکن استان خراسان رضوی گفته است: برخی کسانی که زمین های 99 ساله به آنان برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده است، اقدام به فروش زمین کرده اند!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر تولیدات تلویزیونی مرکز هنری رسانه‌ای نهضت گفت: دغدغه اصلی «مسابقه قرآنی‌ها» حفظ قرآن و به چالش کشیدن حافظان قرآن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اعلام کرد: تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان سال در محدوده تحت پوشش خودشان حداقل یک کارخانه ایجاد کنند که «آرد کامل» تولید می‌کند و تا پایان سال 1403 نیز این تعداد به سه کارخانه در محدوده هر دانشگاه علوم پزشکی افزایش یابد.