دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مجید پوراحمدی با تشریح خدمات صندوق اعتباری هنر، عنوان کرد: تمامی هنرمندان، نویسندگان روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت با عضویت در صندوق اعتباری هنر از 36 نوع خدمت و حمایت صندوق هنر برخوردار می‌شوند ومهم‌ترین ملاک عضویت در صندوق احزار فعالیت فرهنگی و هنری و استمرار آن است. مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به تعداد اعضای صندوق گفت: حدود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به چهارمین سال خشکسالی، کشاورزان مدیریت بهینه استفاده از منابع آبی و راهکارهای مقابله با خشکسالی را باید در دستور کار کشاورزان قرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از افزایش اعضای این صندوق به بیش از 103 هزار نفر خبر داد و گفت: خدمتگزاری به اصحاب فرهنگ و هنر در سرلوحه برنامه های صندوق قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید مجید پوراحمدی از افزایش اعضای این صندوق به بیش از 103 هزار نفر خبر داد و گفت: خدمتگزاری به اصحاب فرهنگ و هنر سرلوحه برنامه‌های صندوق قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک هیئت پنج نفری از سینماگران 65 فیلم منتخب را از نقاط مختلف کشور و از میان فرهنگ‌ها و اقوام متنوع، در جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی داوری می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در اسفند ماه 1402، در مجموع 3 میلیون و 625 هزار و 724 تماس تلفنی با سامانه 141 برقرار شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از افزایش اعضای این صندوق به بیش از 103 هزار نفر خبر داد و گفت: خدمتگزاری به اصحاب فرهنگ و هنر در سرلوحه برنامه‌های صندوق قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی یکصد مودی فاقد پرونده مالیاتی در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: در مجموع بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در این زمینه شناسایی و برگ تشخیص صادر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، طی حکمی سیدوحید سیدحسینی که تا پیش از این، مدیر انجمن سینمای جوانان ایران خراسان رضوی بود، به‌عنوان سرپرست معاونت امور استان‌ها و جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است: «با استناد به طرح تحول پنج ساله انجمن سینمای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور ضایعه درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، حمید و حسین دهنوی را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور ضایعه درگذشت پدر شهیدان والامقام دهنوی را به مردم استان خراسان رضوی و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی 3 هزار میلیارد تومانی در خراسان رضوی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی یک صد مودی فاقد پرونده مالیاتی در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: در مجموع بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در این زمینه شناسایی و برگ تشخیص مالیات مربوطه صادر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار سه شهید والامقام، تصریح کرد: این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی ایران، شاهین مستوفی در خصوص مصادیق فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی گفت: با بررسی بارنامه‌های صادره از مبدا استان خراسان رضوی در سنوات 1397 تا 1401 و با لحاظ بیشترین بارنامه صادره برای یک نفر، یکصد مودی فاقد پرونده مالیاتی شناسایی و برای این تعداد مودی، 403 فقره برگ تشخیص مالیاتی بالغ...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور ضایعه درگذشت پدر بزرگوار شهیدان دهنوی را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.