دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال تعداد ولادت‌های ثبت شده برحسب چند قلوزایی در سال 1402 ثبت شده است که در این بخش تهران در سال 1402 رکوردار چندقلوزایی در کشور بوده است.

وب‌گاه فرارو

داده‌پردازی آمار وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اسکان نوروزی مسافران نشان می‌دهد که اقامتگاه‌های یدون مجوز و غیررسمی از جمله خانه‌های شخصی و اجاره‌ای، چادر‌های مسافرتی و مدارس همچنان سهم بیشتری از سفر‌های نوروزی دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس آخرین وضعیت، 29 محور شریانی و غیر شریانی از صبح امروز (29 فروردین) تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از غرب و شمال غرب به کشور در روز جمعه (31 فروردین) خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

علیرغم اثبات فواید بی‌شمار استفاده از نان کامل برای سلامتی جامعه، هنوز تقریباً تمام کارخانجات تولید آرد در کشورمان به دلیل سود هنگفت سبوس‌گیری از آردها، اقدام به تولید آرد سفید و سبوس‌گیری بالا می‌کنند و عملاً سلامت مردم قربانی این سودجویی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس آخرین وضعیت، 29 محور شریانی و غیر شریانی از صبح امروز (29 فروردین) تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه نگرانی‌هایی از بروز کم‌آبی در استان‌های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان 1403 وجود دارد، گفت: «به نظر می‌رسد برای فصل گرم امسال باید نگران تأمین منابع آبی این استان‌ها باشیم، به‌خصوص که مقدار بارش‌های تجمعی این استان‌ها در سال آبی جاری به 36 تا 44 درصد پایین‌تر از شرایط نرمال رسیده است.» «احد وظیفه» رئیس مرکز ملی اقلیم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد: در 5 استان بارش‌های شدید روی می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی خشکسالی سازمان هواشناسی کشور با تأکید بر اینکه نگرانی‌هایی از بروز کم‌آبی در استان‌های تهران، خراسان رضوی و قزوین در تابستان 1403 وجود دارد، گفت: «به نظر می‌رسد برای فصل گرم امسال باید نگران تأمین منابع آبی این استان‌ها باشیم، به‌خصوص که مقدار بارش‌های تجمعی این استان‌ها در سال آبی جاری به 36 تا 44 درصد پایین‌تر از شرایط نرمال رسیده است.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از برپایی 3 اردوگاه اسکان اضطراری و امدادرسانی به بیش از هزار نفر در سیل سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 2 و 3 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 36 و 37 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و محدوده گرمدره و آزادراه ساوه - تهران محدوده های دهشاد و فیروز بهرام ترافیک سنگین و در محور شهریار - تهران در اکثر مقاطع ترافیک نیمه‌سنگین است.

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد: در 5 استان بارش‌های شدید روی می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق کشور طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد: در 5 استان بارش‌های شدید روی می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از بارش باران در جاده های 9 استان، تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج خبر داد.