دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه فرارو

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز جمعه در اکثر مناطق کشور جو پایداری حاکم است. فردا با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق شمال غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و برای 16 استان هشدار آب‌گرفتگی، سیلاب، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع عبری اذعان کردند که مقامات اسرائیل به دلیل نگرانی از پاسخ ایران به حمله اخیر دمشق، 28 سفارت‌خانه و کنسولگری خود در برخی کشورها را تعطیل کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و برای 16 استان هشدار آب‌گرفتگی، سیلاب، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و برای 16 استان هشدار آب‌گرفتگی، سیلاب، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به محصولات کشاورزی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که قطعاً مقابله به مثل جمهوری اسلامی ایران با اسراییل سر جای خودش است و به موقع انجام خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اساتید حوزه های علمیه و مبلغان سراسر کشور در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: برنامه وداع پیکر مطهر سردار شهید زاهدی و شهدای حمله به سفارت ایران در سوریه در مشهد مقدس لغو شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، برنامه وداع پیکر مطهر سردار شهید زاهدی و شهدای حمله به سفارت ایران در سوریه در مشهد مقدس لغو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون هیچ گونه درگیری در مرزهای خارجی خراسان رضوی وجود ندارد. معاون اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون هیچ گونه درگیری در مرزهای خارجی خراسان رضوی وجود ندارد. به گزارش عرشه آنلاین مجتبی بیهقی در گفت‌وگویی در خصوص برخی اخبار منتشرشده مبنی بر درگیری میان ایران و طالبان در مرزهای شرقی کشور، اظهار کرد: هم‌اکنون مرزهای خراسان رضوی در آرامش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اجتماعی مرزبانی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون هیچ گونه درگیری در مرزهای خارجی خراسان رضوی وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: 10میلیون و 593 هزار و 496 زائر از 15 اسفند پارسال تا 15 فروردین ماه امسال به این استان و مشهد سفر کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باند خرید و فروش نوزادان در مشهد لو رفت و توسط پلیس تمام اعضای آنها دستگیر شدند. باند خرید و فروش نوزادان در مشهد لو رفت و توسط پلیس تمام اعضای آنها دستگیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین، مرد 30 ساله‌ای که با یک دستگاه ماینر در بغل در مشهد دستگیر شده بود، از راز باند خرید و فروش نوزادان پرده برداشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر حسین حبیبیان افزود: در سال جاری در تعطیلات نوروز 65 هزار پزشک نسخه الکترونیک تجویز کردند که در مقایسه با همین بازه زمانی در سال قبل، رشد 8 درصدی داشته است. وی ادامه داد: از مجموع 65 هزار پزشک، 31 هزار پزشک عمومی و 34 هزار پزشک متخصص و فوق تخصص بوده اند و 23 هزار پزشک عمومی و متخصص در بیمارستان‌ها مقیم بوده اند. حبیبیان با بیان اینکه کل نسخه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور فراجا از جان باختن 813 نفر در تصادفات نوروزی امسال خبر داد و گفت: 44 درصد تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو رخ داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور طی اطلاعیه‌ای نسبت به بارش باران و رعد و برق در 24 استان هشدار داد.