دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های کمتر از نرمال، کشاورزان از کشت بهاره اجتناب کنند چراکه در صورت کشت به سبب کمبود منابع آبی، ریسک تولید بالاست.

خبرگزاری تسنیم

بعد از میادین "سراجه" در قم و "شوریجه" در خراسان رضوی، "مختار" در استان کهکیلویه و بویراحمد، به عنوان سومین مخزن ذخیره‌سازی گاز طبیعی ایران توسعه خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سابق دادگاه نظامی لبنان با تاکید اینکه حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقض جدی و فاحش قوانین بین‌المللی است، گفت که اسرائیل با بحران رو به رو است و می‌خواهد برای فرار از آن منطقه را شعله‌ور کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: سال گذشته شاخص اهدای خون کشور 4.7 درصد رشد داشت و در کل کشور 2 میلیون و 327 هزار و 977 واحد خون اهدا شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی افزود: در اسفندماه سال گذشته بیشترین وقوع و رفع تعرض به اراضی دولتی در استان‌های تهران، فارس و خراسان رضوی رخ داده و یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در آخرین ماه سال گذشته 267 مورد تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت 143 هکتار را به صورت فوری رفع کرده است. معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه‌کرد: رویکرد یگان...

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت جدید دام زنده در میادین روز اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیریت بحران تهران برای احتیاط در فعالیت‌های عمرانی پایتخت هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

این مواد که از نوع شیشه است، در کابین راننده یک دستگاه تریلر ایرانی جاسازی شده بود که در این مرز رسمی واقع در شرق خراسان رضوی کشف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عصر ایران

این حادثه که ساعت حدود 15 امروز جمعه رخ داد، خودروی تریلی با بار سنگ آهن از سمت کوهسرخ به کاشمر در حرکت بوده که پس از بریدن ترمز با چند خودرو پارک شده در حاشیه جاده برخورد می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مهشد در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: حقیقت این است که فلسطین، ناموس انقلاب اسلامی است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مسئله فلسطین یکی از محوریترین مبانی انقلاب بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی در 16 استان کشور برای فردا 18 فروردین ماه صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مجازات دشمن نباید شتابزده عمل کرد و باید گوش جان به تدبیر این رهبر فرزانه سپرد چرا که همه می دانیم تصمیمی گرفته خواهد شد که جز زوال اسرائیل و نابودی این رژیم جعلی، نتیجه و سرانجام دیگری ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید احمد علم الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران، مجاوران و خیل عظیم راهپیمایان روز جهانی قدس در حرم مطهر رضوی برگزار شد، از حضور پرشور مشهدیها در این مراسم عبادی سیاسی تقدیر کرد و گفت: برادران گرامی، خواهران بزرگوار، حقیقت این است که فلسطین، ناموس انقلاب اسلامی است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، مسئله فلسطین یکی از محوریترین مبانی انقلاب بوده است.