دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه خبر آنلاین

اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی بیت‌الهی گفت: در ایران همواره راحت‌ترین گزینه برای دسترسی به آب، حفر چاه بوده است و عمدتا هم به دلیل افت سطح آب‌های زیرزمینی فرونشست در ایران تشدید پیدا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران در رتبه دوم نرخ فرونشست دنیا قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی روز چهارشنبه از بارش‌های شدید طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برای برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب سه استان پرفروش سینمای ایران در سال گذشته بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هاشم میرزاخانی، مدیرعامل این موسسه درباره آمار فروش سینمای ایران در سال 1402 گفت: سینمای ایران در سال گذشته بیش از هزار و 240 میلیارد تومان فروش داشت که از این میزان فروش، بیش از 550 میلیارد و 483 میلیون تومان مربوط به تهران، بیش از 149 میلیارد و 164 میلیون تومان مربوط به خراسان رضوی و بیش از 107 میلیارد و 42 میلیون تومان مربوط به استان اصفهان است. وی...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل موسسه سینماشهر گزارشی تحلیلی از آمار فروش سینماهای ایران ارائه کرد. تهران، خراسان رضوی و اصفهان به ترتیب سه استان پرفروش سینمای ایران و «پردیس کوروش»، «پردیس ایران‌مال» و «پردیس هنر شهرآفتاب» به ترتیب سه سینمای پرفروش در سال گذشته بودند.

وب‌گاه فرارو

علی بیت‌الهی درباره نرخ فرونشست در ایران نسبت به متوسط نرخ جهانی اظهار داشت: «یک مطالعات جهانی درخصوص نرخ فرونشست زمین در کشور‌های مختلف انجام شده و نشان می‌دهد حدود 3 تا 5 درصد پهنه‌های فرونشستی زمین در کل دنیا دارای نرخ فرونشست بین 10 تا 15 سانتیمتر است. یعنی فرونشست و پهنه فرونشستی که نرخ بالای 10 تا 15 سانتیمتر داشته باشند، در دنیا به ندرت دیده می‌شود و نرخ فرونشست عمده پهنه‌ها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت ایران در فرونشست زمین به مرز ترسناکی رسیده است به طوری که دومین رتبه در جهان به کشورمان اختصاص دارد. وضعیت ایران در فرونشست زمین به مرز ترسناکی رسیده است به طوری که دومین رتبه در جهان به کشورمان اختصاص دارد. به گزارش عرشه آنلاین، رییس بخش خطر‌پذیری مرکز تحقیقات راه و شهرسازی اظهار داشت: نرخ‌های فرونشست در ایران سرسام‌آور است و همراه با هند و برخی از ایالات آمریکا و چین بالاترین...

وب‌گاه ورزش سه

از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با همکاری و مشارکت مردم زمین خواری در استان های چهارمحال و بختیاری، البرز، گیلان، قم و زنجان به صفر رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با همکاری و مشارکت مردم زمین خواری در استان های چهارمحال و بختیاری، البرز، گیلان، قم و زنجان به صفر رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: در سال گذشته شاخص اهدای خون کشور نزدیک به 5 درصد رشد داشته و در کل کشور 2 میلیون و 327 هزار و 977 واحد خون اهدا شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های کمتر از نرمال، کشاورزان از کشت بهاره اجتناب کنند چراکه در صورت کشت به سبب کمبود منابع آبی، ریسک تولید بالاست.

خبرگزاری تسنیم

بعد از میادین "سراجه" در قم و "شوریجه" در خراسان رضوی، "مختار" در استان کهکیلویه و بویراحمد، به عنوان سومین مخزن ذخیره‌سازی گاز طبیعی ایران توسعه خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سابق دادگاه نظامی لبنان با تاکید اینکه حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقض جدی و فاحش قوانین بین‌المللی است، گفت که اسرائیل با بحران رو به رو است و می‌خواهد برای فرار از آن منطقه را شعله‌ور کند.