دوشنبه 2 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امروز 13 فروردین ماه تا جمعه 17 فروردین ماه در بسیاری از مناطق کشور شاهد بارش باران و وزش باد شدید خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

در مجموع میزان آمار مربوط به مرگ و میر حوادث جاده‌ای کشور نگران‌کننده است و در این میان متاسفانه تصادفات جاده‌ای همواره شیرینی تعطیلات نوروزی را بر بسیاری از خانواده‌ها تلخ می‌کند. متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از سوانح جاده‌ای طی سال‌های 1400 تا 1402 روند افزایشی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز سه‌شنبه (14 فروردین) در نواحی مرکزی کرمان، برخی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش وزش باد و بارندگی طی هفته جاری برای اغلب نقاط کشور خبر داد. صادق ضیائیان، درباره وضعیت جوی کشور گفت: بر اساس تحلیل...

وب‌گاه عصر ایران

روز سه‌شنبه (14 فروردین) در نواحی مرکزی کرمان، برخی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی ساعات بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد که در 2 روز آینده در شمال شرق و شرق کشور وزش شاهد باد شدید و گاهی گردوخاک خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

روز سه‌شنبه (14 فروردین) در نواحی مرکزی کرمان، برخی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی ساعات بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش وزش باد و بارندگی طی هفته جاری برای اغلب نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش وزش باد و بارندگی طی هفته جاری برای اغلب نقاط کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی معابر و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی معابر و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اطلاعیه شماره 8 خود را پیرامون روز 13 بدر صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است: جمعیت هلال‌احمر ضمن آرزوی ساعاتی خوش همراه با سلامتی برای هموطنان در روز طبیعت و توصیه برای کمک به حفظ محیط زیست، در روز سیزدهم فروردین‌ماه با همراهی 15 هزار نیروی امدادی و داوطلب برای کمک به آسیب‌دیدگان احتمالی، آماده خدمت است. همچنین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعیت هلال‌احمر با صدور بیانیه‌ای برای روز طبیعت، 12 توصیه را برای هموطنان منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعیت هلال‌احمر با صدور بیانیه‌ای نسبت به رعایت چند نکته از سوی هموطنان تأکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام آمادگی کامل برای خدمت به هموطنان در روز طبیعت، مهمترین توصیه‌های ایمنی و مراقبتی بویژه مراقبت از کودکان را در این روز اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی، از احتمال بارندگی‌های شدید در شمال استان‌های فارس و خراسان رضوی و در مناطق مرکزی، ارتفاعات و غرب کرمان خبر داد و گفت: امدادگران هلال احمر برای مواجهه با مخاطرات احتمالی در این 3 استان به حالت آماده باش درآمدند.

وب‌گاه عصر ایران

در این درگیری خانوادگی که عصر امروز یکشنبه 12فروردین رخ داد مادر و یکی از فرزندان این خانواده فوت کردند.