سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد گفت که لازم است که مدیریت معیشت مردم از مدیریت توسعه اقتصادی جدا شود و در یک عرصه، معیشت مردم مدیریت شود تا تنگ تر نشود و مدیریت توسعه اقتصادی در عرصه دیگری باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: اگر بنا باشد مجلس یازدهم تمام شود و رسیدگی به مسئله حجاب صورت نگیرد، این یک ننگ و عار برای مجلس یازدهم خواهد بود و متاسفانه باید اذعان کرد که تا به امروز هنوز این معضل فرهنگی حل نشده و دولت و مجلس باید توجه جدی در این عرصه داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره قهرمانی با این تیم در لیگ برتر فوتسال صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار به این استان‌ها؛ بارش‌های سیل‌آسا در راه است سازمان هواشناسی با صدرو هشدار سطح نارنجی برای 21 استان و بارش‌های سیل آسا در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید طی روز دوشنبه به کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: فردا شنبه 26 اسفندماه آسمان تهران ابری است و در برخی ساعات، رگبار، رعدوبرق و گاهی وزش باد خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی به غرب کشور، وضعیت جوی استان‌ها طی چند روز آینده را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی به غرب کشور، وضعیت جوی استان‌ها طی چند روز آینده را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

یکشنبه در برخی نقاط واقع در شرق و شمال شرق، هوا ابری شده و وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. در غرب و مرکز کشور نیز افزایش وزش باد انتظار می‌رود. همچنین تا ظهر دوشنبه 28 اسفند ماه در خراسان رضوی و خراسان جنوبی ابرناکی، وزش باد و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران مناطقی از غرب فارس و اصفهان ابرناکی و بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات برف و مناطق سردسیر پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت در این مناطق تا ظهر شنبه ادامه می یابد و بعدازظهر تنها در مناطقی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امروز جمعه 25 اسفندماه، با ورورد سامانه بارشی به غرب کشور، در نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران، مناطقی از غرب فارس و اصفهان بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدرو هشدار سطح نارنجی برای 21 استان و بارش‌های سیل آسا در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید طی روز دوشنبه به کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ضیائیان گفت: سه‌شنبه 28 اسفندماه گستره فعالیت سامانه بارشی کل نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و غرب استان های اصفهان، فارس و بوشهر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش ها در 21 استان و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده ارزی یک پزشک برای خروج بیش از 250 هزار دلار از کشور با محکومیت حدود 17 میلیارد تومانی قطعی شده است.

وب‌گاه الف

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده ارزی یک پزشک برای خروج بیش از 250 هزار دلار از کشور با محکومیت حدود 17 میلیارد تومانی قطعی شده است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم با ریشه و پرسابقه شهرداری گنبد در آستانه سقوط به دسته اول والیبال ایران قرار گرفته است.