سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس راهور گفت: در سال 1402 17 هزار و 177 نفر از هموطنان در تصادفات جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

کوهسرخ زیبا، با خاک خاص، منحصربه‌فرد و سرخ زیبا و چشم‌نوازش، به‌دلیل آب‌وهوای دل‌انگیزی که دارد یکی از مناطق ییلاقی خراسان رضوی محسوب می‌شود. البته علاوه‌بر زیبایی و آب‌وهوای خوش، روستاهای پلکانی منحصر‌به‌فردش مزیت دیگر این بخش پرجاذبه است.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور گفت: در سال 1042 شاهد 537 میلیون و 800 هزار تردد در سطح کشور بودیم که نسبت به سال قبل 6.6 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای نگهبان گفت: صحت انتخابات در 52 حوزه انتخابیه از 11 استان اردبیل، ایلام، خراسان جنوبی، زنجان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، قزوین، قم، لرستان و مرکزی توسط این شورا مورد تایید قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، متهم را برای معاملات ارزی خارج از واحد‌های مجاز تعیینی دولت به پرداخت 27 میلیارد و 630 میلیون ریال جزای نقدی معادل ریالی کل ارز قاچاق کشف شده محکوم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک پاسارگاد در پی تداوم و تعالی تفکر سازنده خود در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی، در سال 1402 نیز با احداث مدارس، کتابخانه‌ها، حمایت از نخبگان، اهدای خون توسط پاسارگادیان و... بر ایفای نقش جهادی و مؤثر به‌منظور آبادی هرچه بیشتر میهن عزیزمان ایران اهتمام ورزید.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور گفت: در سال 1042 شاهد 537 میلیون و 800 هزار تردد در سطح کشور بودیم که نسبت به سال قبل 6.6 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

صبح روز چهارشنبه گذشته وقوع درگیری شدید خانوادگی در بولوار شهید کامیاب مشهد به پلیس گزارش شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر کشور گفت: مردم در این انتخابات، بار دیگر اقدامی جهادگونه انجام دادند و مدال افتخار زرینی را بر گردن آویختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی برای 21 استان و بارش‌های سیل‌آسا در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید طی روز دوشنبه به کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

وزیر کشور با بیان اینکه انتخابات باصلابتی را پشت سرگذاشتیم، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: آن روز که رهبر معظم انقلاب بر مهار تورم تأکید کردند، تورم نقطه به نقطه در کشور حدود 59.8 درصد بود، در حالیکه امسال به 35.8 درصد رسید و از این نظر نیز می‌توان دولت را سربلند دانست. خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: آن روز که رهبر معظم انقلاب بر مهار تورم تأکید کردند، تورم نقطه به نقطه در کشور حدود 59.8 درصد بود، در حالیکه امسال به 35.8 درصد رسید و از این...

خبرگزاری میزان

وزیر کشور در مراسم تجلیل از عوامل و مجریان ستاد انتخابات استان خراسان رضوی در مشهد مقدس، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محیطی عالی و بدون کوچکترین مشکل امنیتی برگزار شد.

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد، گفت: اینکه دولت یارانه را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اضافه دادند و میلیون‌ها نفر مشمول دریافت سود سهام عدالت شدند، این حرکت باید فراگیر شود تا در کاهش قیمت‌ها اثر بگذارد و ملت، لذت آن را در سفره‌هایشان بچشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی گفت: همین که طرح توزیع کالابرگ در حال اجراست، اینکه یارانه دهکهای اول تا سوم را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزایش دادند و میلیونها نفر در این کشور مشمول دریافت سود سهام عدالت شدند، از جمله اقدامات دولت برای کمک به معیشت مردم است.

وب‌گاه فرارو

«از بعد از ظهر دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدیدی به غرب کشور، بارش در شمال غرب استان‌های مرزی واقع در غرب، جنوب غرب و در ارتفاعات البرز مرکزی آغاز می‌شود. همچنین در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و کرمانشاه میزان بارندگی قابل توجه است.»