سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن نوروز سال 1403، 185 باب کتابخانه عمومی در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرارسیدن نوروز سال 1403، 185 باب کتابخانه عمومی در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای نگهبان از صحت انتخابات در 133 حوزه انتخابیه دیگر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به رخداد بارش‌های رگباری احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی در برخی نواحی استان طی این دو روز دور از انتظار نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دقایقی قبل زمین لرزه ای به بزرگی 3و دو دهم ریشتر سفید سنگ در استان خراسان رضوی را لرزاند. دقایقی قبل زمین لرزه ای به بزرگی 3و دو دهم ریشتر و در عمق 7 کیلومتری زمین، سفید سنگ در استان خراسان رضوی را لرزاند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسامی برگزیدگان مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز یعنی طی هفته جاری و هفته آینده، شاهد بارش‌های مناسبی در اغلب استان‌های کشور خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی از احتمال وقوع سیلاب در نیمه غربی ایران در آستانه شروع سال جدید خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جاده چالوس از ساعت 11 از محدوده پل زنگوله از جنوب به شمال، مسیر یک‌طرفه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نود و هشتمین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور رئیس سازمان ثبت، معاونین و مدیران کل این سازمان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردا دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور شده و در استان‌های شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب،‌استان‌های واقع در سواحل غربی و مرکزی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی باعث بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، بارش تگرگ و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: «با وجود این که قاعدتاً روز سه‌شنبه، 29 اسفند، میزان تردد‌های جاده‌ای کشور به اوج خود خواهد رسید، اما در این روز، بارندگی‌ها در نیمه‌غربی ایران بسیار شدید خواهد بود و احتمال وقوع سیلاب دور از انتظار نیست.»

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهر کرد با کمینه 1- و 1 درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه دمای 32 و 33 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان از بارش گسترده باران و برف در اکثر مناطق کشور در اولین روز بهار 1403 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران باعث واکنش های زیادی شده است و در همین خصوص برخی فعالان اجتماعی و کارگران به رئیسی نامه نوشتند موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران باعث واکنش های زیادی شده است و در همین خصوص برخی فعالان اجتماعی و کارگران به رئیسی نامه نوشتند به گزارش عرشه آنلاین، جمعی از دانشجویان، دانشگاهیان و فعالان کارگری و اجتماعی کشور در نامه‌ای به رئیس‌جمهور کشورمان خواستار تغییر...