سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش‌های پارکنده روی می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان از بارش گسترده باران و برف در اکثر مناطق کشور در اولین روز بهار 1403 خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید فردا از سمت استان‌های شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود؛ بر این اساس در روزهای آینده هوای پایتخت بارانی و همراه با بارش رگبار در برخی مناطق خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار قرمز؛ 22 استان ایران در آب غرق می شوند | این استان‌ها منتظر بارش های سیل آسا باشند سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق و بارش‌های سیل آسا، کولاک برف و آبگرفتگی معابر خبر داد به گزارش عرشه آنلاین به نقل از تسنیم اطلاعیه‌های سازمان هواشناسی به شرح زیراست:

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک واحد قنادی شناخته شده و معروف واقع در خیابان پیروزی این کلانشهر به دلیل گران‌فروشی زولبیا و بامیه پلمب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق و بارش‌های سیل آسا، کولاک برف و آبگرفتگی معابر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی مناطق و بارش های سیل آسا، کولاک برف و آبگرفتگی معابر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آمار چک‌های مبادله‌ای در دی‌ماه سال 1402 نشان می‌دهد که بیش از 8 میلیون و 100 هزار فقره چک به ارزشی بالغ بر 5539 هزار میلیارد ریال مبادله شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طحان نظیف گفت: پرونده‌های 52 حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی از 11 استان مورد بررسی و تأیید قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در 52 حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با مدیرکل سازمان بین‌المللی کار اقدام‌های ایران در حوزه حمایت و ارتقای حقوق کارگران و خانواده‌های آنان را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خودروهای بالای یک میلیون تومان جریمه از 15 فروردین توقیف می شوند خودروهای بالای یک میلیون تومان جریمه از 15 فروردین توقیف می شوند به گزارش عرشه آنلاین، رئیس پلیس راهور گفت: ابلاغ شده است در طول طرح نوروزی هیچ خودرویی را به دلیل داشتن خلافی بالا به پارکینگ‌ها منتقل نمی‌کنند، این کار تا 14 فروردین انجام می‌شود و بعد از این تاریخ اگر خودرویی خلافی بالای یک میلیون تومان داشته باشد، توقیف...

وب‌گاه فرارو

با همکاری معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست و مترو تهران، پوستر 14 گونه در حال انقراض کشور در مترو نصب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در 52 حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور گفت: ابلاغ شده است در طول طرح نوروزی هیچ خودرویی را به دلیل داشتن خلافی بالا به پارکینگ‌ها منتقل نمی‌کنند، این کار تا 14 فروردین انجام می‌شود و بعد از این تاریخ اگر خودرویی خلافی بالای یک میلیون تومان داشته باشد، توقیف می‌شود.

وب‌گاه فرارو

طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری عنوان کرد که «لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی، کولبری و اشتغال پایدار مرزنشینان با اصلاحاتی که مجلس انجام داده، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»