سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه ورزش سه

اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کشتی آزاد در ایام نوروز 1403 اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به 150 میلیون قطعه جوجه ریزی در بهمن ماه قیمت مرغ را در میادین پایین‌تر از 80 هزار تومان اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: چون در میدان بهمن گوشت گرم وارداتی به شکل لاشه و شقه عرضه می‌شد و قطعه بندی آن زمان‌بر بود، صف‌هایی را ایجاد می‌کرد. البته اختلاف قیمت آن با قیمت بازار نیز طبیعتا انگیزه‌هایی را ایجاد می‌کند که ممکن است برای غیر از نیاز مصرفی افراد در صف قرار بگیرند. اما قرار است این گوشت‌ها در بشقاب‌های آماده توزین شده با لیبل قیمت در اختیار شهروندان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه خواستار شفافیت در مسئله توافقات صورت گرفته با طرف‌های خارجی به منظور توسعه بندر چابهار، به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور شد. متن این نامه به شرح زیر است: برادر بسیجی جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان وزیر محترم امور خارجه سلام‌علیکم با صلوات بر محمد و آل محمد، احتراما به استحضار...

وب‌گاه خبر آنلاین

نتیجه نهایی بازشماری آرای حوزه انتخابیه نیشابور که پس از اعتراض دو نفر از نامزدهای انتخابات مجلس انجام شده بود را اعلام شد.

خبرگزاری میزان

ایرانیان باستان چهارشنبه آخر سال را گرامی می‌داشتند و با روشن کردن آتش و به دور از مخاطرات چهارشنبه سوری‌های امروزه، این شب را جشن می‌گرفتند. چهارشنبه سوری اکنون تبدیل به چهارشنبه سوزی شده و سالانه انفجار‌های متعدد موجب تخریب منازل و آشفتگی گذرگاه‌ها شده که متاسفانه تعدادی کشته و زخمی برجای می‌گذارد. اما در برخی نقاط ایران هنوز رسوم کهن مربوط به این روز استوار است. از جمله در منطقه...

خبرگزاری تسنیم

سرپرست انتشارات به‌نشر گفت: دو میلیون و 700 هزار نسخه کتاب و محصول فرهنگی در سال 1402 در مجموعه فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور، مراکز پخش، عرضه و توزیع کتاب و محصول فرهنگی وابسته به این انتشارات به فروش رسیده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا رحمان‌نیا با اشاره به اینکه گزارش‌ها حاکی از آن است که هفته آینده شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود، اظهار کرد: با ورود این سامانه بارشی، ارتفاعات زنجان از اوایل هفته آینده سفیدپوش می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه کالاهای اساسی برای ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان تامین شده است گفت: مردم هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای اساسی در این ایام نخواهند داشت و هیچ کمبودی در تامین و توزیع کالاهای اساسی گزارش نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسرت چهارشنبه‌سوری امن با حوادث مرگباری که در کشور رقم خورد، بار دیگر تمدید شد، به طوری که براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از ابتدای اسفند تا قبل از شروع رسمی مراسم چهارشنبه‌سوری، 13 نفر جان خودشان را از دست دادند و 839 نفر مجروح و معلول شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس جمعیت هلال احمر گفت: از بین رفتن زیرساخت ها در سیستان و بلوچستان بارزترین مشکل این استان تلقی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت استان ها در انتخابات مجلس دوازدهم در مقایسه با انتخابات مجلس یازدهم کاهش داشته است، به طوریکه در این دوره فقط 6 استان مشارکت بالای 50 درصدی داشته اند، اما در سال 1398 این عدد 10 بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

میزان مشارکت در انتخابات مجلس دوازددهم در 18 استان بین 40 تا 50 درصد و در 6 استان دیگر زیر 40 درصد اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موج شدید و سنگین بارش‌ها در راه ایران است. موج شدید و سنگین بارش‌ها در راه ایران است. اگر تغییرات خاصی در الگوهای اروپا و آمریکا رخ ندهد از اواسط هفته آینده باید منتظر یک موج بارشی با منشا سودانی به غرب کشور و بارش سنگین و گسترده در بسیاری از مناطق کشور باشیم و به دلیل هوای سرد در مناطق مرتفع پیش‌بینی بارش برف سنگین در انتظار است

وب‌گاه فرارو

معاون امور حقوقی و مجلس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 60 میلیون نفر مخاطب طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» به عنوان خدمت ارزشمند دولت سیزدهم هستند.