سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر و از دوشنبه تا چهارشنبه خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور طی امروز خبر داد و با اعلام بارش برف و باران در اکثر مناطق کشور برای 14 استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت وگو با فارس از مردم خواست تا به هشدارهای هواشناسی درباره سامانه جدید بارشی توجه کنند.

وب‌گاه گسترش

دولت در سال گذشته سبد حداقل معیشت به ارزش نزدیک به 14 میلیون تومان را تصویب کرد. آیا دولت موافق است که این سبد، که خودش قبول کرده و در محاسبه آن شرکت کرده است، را تأیید کند؟ ما از دولت خواهش می‌کنیم که حداقل سبدی که در پایان سال 1401 محاسبه شده است را تصویب کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی برای روز‌های سه شنبه 29 اسفند 1402 و چهارشنبه اول فروردین 1403 در برخی از استان‌های کشور اعلام کرد: استان‌های تحت تاثیر هشدار قرمز عبارتند از: ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان، لرستان و همچنین استان‌های تحت تاثیر هشدار نارنجی شامل: مرکزی،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر فعالیت گسترده سامانه بارشی از عصر فردا تا پایان روز یکم فروردین ماه نسبت به احتمال وقوع سیلاب در این استان هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

بنا بر داده‌های رسمی مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری زنان در سال گذشته، 27.8 درصد و برای مردان 13.5 درصد بود. به عبارتی نرخ بیکاری زنان حدود 2 برابر مردان بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارندگی‌های قابل توجه در بسیاری از استان‌های کشور طی چهار روز آینده که منجر به بالا آمدگی سطح آب رودخانه‌ها و آب گرفتگی معابر و جاده‌ها خواهد شد، هشدار داد و رعایت نکات ایمنی توسط دستگاه‌های مرتبط و مردم را ضروری خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز آمار ایران خبر داد که نرخ بیکاری در زمستان سال جاری به 8,6 درصد رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

جهاددانشگاهی در سالی که گذشت اقدامات مهمی را صورت داد و در برنامه هفتم توسعه ماموریت های مهمی را عهده دار شد.

وب‌گاه فرارو

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور در برخی استان‌ها مبنی بر پیش‌بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز دوشنبه 28 اسفندماه 1402 تا پنجشنبه 2 فروردین 1403، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بنا بر داده‌های رسمی مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری زنان در سال گذشته، 27.8 درصد و برای مردان 13.5 درصد بود. به عبارتی نرخ بیکاری زنان حدود 2 برابر مردان بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با فرارسیدن عید نوروز و سال 1403 هجری شمسی، به منظور ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مخاطبان و مسافران نوروزی و بهره‌برداری اعضا از فرصت تعطیلات برای آمادگی شرکت در آزمون‌ها، 185 باب کتابخانه عمومی در این ایام فعال خواهند بود. در ایام تعطیلات نوروز سال 1403 در مجموع 185 باب کتابخانه عمومی در سطح کشور در خدمت علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع بارندگی‌های قابل توجه در بسیاری از استان‌های کشور طی چهار روز آینده هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا سامانه پر بارشی جدیدی از سمت جنوب غرب کشور وارد می شودکه در زمینه مسافران حتما به هشدارهای قرمز توجه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع احتمال وقوع سیلاب در پنج استان هشدار داد.