سه‌شنبه 3 مهر 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری تسنیم

تیم دانشگاه آزاد به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر دست یافت.

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد گفت: انقلاب اسلامی یک زلزله جهانی بود و معادلات بین‌المللی را برهم زد و زمینه‌ای را ایجاد کرد تا دین در معادلات راهبردی اثرگذار باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است و بیشینه بارش‌ها روز شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان و یکشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار پاسدار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان در اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: حکومت غرب با استفاده از دانش بر سایر ملل تسلط یافت و بسیاری از کشور‌های آفریقایی و آسیایی را اشغال کرد. آنان مردم دو شهر ژاپن را نابود کردند و سرزمین‌های فلسطینان را اشغال کردند. وی با بیان اینکه طوفان الاقصی پاسخ به اشغال 75 ساله...

وب‌گاه الف

قائم مقام وزیر کشور در ستاد توانمندسازی محلات کم‌برخوردار با اشاره به ظرفیت‌های خوبی که در محلات کم‌برخوردار نهفته است، گفت: حکومت باید امکانات و زیرساخت‌های لازم برای توانمندسازی و رسیدن افراد به حق مسلم خود از جمله مسکن، شغل مناسب و... را فراهم کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دنیا تشنه حقیقت است و این رسانه‌ها بودند که ملت‌های دنیا را با عمق فاجعه‌ای که غربی‌ها در اقصی نقاط دنیا به ویژه فلسطین رقم زدند آشنا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور «همراه مسجد» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افتتاح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلیمانی گفت: نقش رسانه و فضای مجازی نقش محوری و اساسی و اصولی است. رسانه‌ها و فضای مجازی باید ملت‌های غربی را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور بارش باران و برف پیش بینی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت جدید دام زنده در میادین روز اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (جمعه 18 اسفند) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال استان‌های قزوین البرز،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در 5 روز آینده شاهد بارش برف و باران در مناطق مختلف کشور خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از بارش باران و برف و کولاک برف در کشور تا روز سه‌شنبه 22 اسفند خبر داد و اعلام کرد: امروز در مناطقی از شمال‌شرق و مرکز و فردا در جنوب‌شرق افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در برخی استان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از بارش 4 روزه برف و باران در برخی مناطق کشور خبر داد و نسبت به سرریز شدن آب سدها طی بارندگی های پیش‌رو هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز (18 اسفند) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، گیلان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال استان‌های قزوین، البرز، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، کرمان و یزد بارش باران و برف، گاهی وزش باد و رعد و برق رخ می‌دهد.