شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی: در پی وقوع زلزله 5 ریشتری کاشمر در استان خراسان تیم های ارزیاب هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرماندار کاشمر در استان خراسان رضوی گفت: زلزله ساعت 13 و 24 دقیقه امروز سه‌شنبه در کاشمر موجب خسارت دیدن نمای برخی ساختمان‌ها و منازل کهنه و گلنگی در این شهر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

زلزله ای به بزرگی 5 ریشتر کاشمر در استان خراسان رضوی را لرزاند.

وب‌گاه 55 آنلاین

زلزله 5 ریشتری کاشمر در استان خراسان رضوی را لحظاتی پیش لرزاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

زلزله بخش‌هایی از استان خراسان رضوی را لرزاند.

وب‌گاه فرارو

زلزله 5 ریشتری، کاشمر در استان خراسان رضوی را لحظاتی پیش لرزاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منطقه کاشمر واقع در استان خراسان رضوی دقایقی پیش در پی وقوع زلزله به لرزه درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منطقه کاشمر واقع در استان خراسان رضوی دقایقی پیش در پی وقوع زلزله به لرزه درآمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه ای به بزرگی 5 ریشتر دقایقی قبل کاشمر در استان خراسان رضوی را تکان داد. ساعت 14 و 37 دقیقه عصر امروز زمین لرزه ای به بزرگی 3.1 ریشتر در عمق 9کیلومتری زمین کاشمر را در جنوب غربی مشهد تکان داد. بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زمین لرزه در فاصله 7 کیلومتری شهر کاشمر، 20 کیلومتری شهر ریوش مرکز شهرستان کوهسرخ و 20کیلومتری خلیل آباد گزارش شده است.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: صبح امروز 28 خردادماه یک ساختمان در شهرستان چناران تخریب شد که در پی این اتفاق یک نفر جان خود را از دست داد و یک تن مصدوم شد.

وب‌گاه فرارو

براساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری، طی روز‌های مذکور تنها ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در مازندران، شرق تهران و غرب سمنان و در استان‌های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی افزایش ابر رگبار و رعد و برق پراکنده وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: ریزش ساختمان در شهرستان چناران موجب جان باختن یک نفر و مصدومیت شهروند دیگری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، همایش «حج برائت و لزوم دفاع از فلسطین» با همکاری و مشارکت روابط ملی و بین‌الملل حوزه علمیه خراسان رضوی و با سخنرانی اساتیدی مانند حجت الاسلام والمسلمین نظافت؛ استاد حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری؛ معاون بین الملل حوزه‌های علمیه، شیخ حسین قاسم؛ رئیس شورای علمایی فلسطین، شیخ غازی حنینه؛ رئیس تجمع علمای مسلمین لبنان و تعدادی دیگر از...

وب‌گاه فرارو

«با تلاش عوامل امدادی و آتش‌نشانی چناران دو فرد گرفتار در این حادثه از زیر آوار خارج شد که یک نفر جان خود را از دست داده بود و مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شد.»

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی: ساعت 11:40 امروز 28 خرداد به دنبال اعلام به جمعیت هلال احمر شهرستان چناران مبنی بر سقوط آوار در خیابان 22 بهمن یک تیم عملیاتی امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

وب‌گاه فرارو

«بر اساس داده‌های موجود استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد بیش از 30 درصد بارش بلند مدت خود را در سال آبی جاری تاکنون یعنی از مهر تا 26 خرداد 1403 کسب کرده‌اند.»