شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سحر تاج بخش مسلمان رئیس سازمان هواشناسی کشور، گفت: بر اساس داده‌های موجود استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد بیش از 30% بارش بلند مدت خود را در سال آبی جاری تا کنون (از مهر تا 26 خرداد 1403) کسب کردند و در استان‌های اردبیل، اصفهان، ایلام، خراسان شمالی، خوزستان، قم، کردستان، کرمانشاه، گلستان و مازندران هم بین دو تا 29% بیش از نرمال...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان هواشناسی گفت: تا امروز کمتر از یک میلیمتر نسبت به بارش‌های بلندمدت کمبود داریم و بعد از 4 سال کم بارشی، میانگین بارش کشور به نرمال بلند مدت رسید.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، وضعیت جوی چند روز آینده کشور را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی در هشدار سطح نارنجی با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی، از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی، در برخی نقاط گردو خاک و در نقاط مستعد تگرگ طی امروز (دوشنبه، 28 خردادماه) خبر داد و اعلام کرد امروز در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات استان‌های مازندران، زنجان، البرز، شمال...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماز روز عید سعید قربان به امامت آیت الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی دوشنبه 28 خرداد 1403 در حرم امام رضا علیه‌السلام برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

بیشترین نرخ بیکاری را در استان‌های سیستان و بلوچستان 12.4درصد، کرمانشاه 12.3درصد و لرستان 11.9 درصد وکمترین نرخ بیکاری را به‌ترتیب در خراسان جنوبی 5.7 درصد، خراسان رضوی، مازندران و سمنان 6.3درصد، قزوین 6.4درصد و تهران و آذربایجان غربی 6.7درصد داریم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در شمال غرب، دامنه‌های البرز واقع در استان‌های سمنان، تهران، البرز، دامنه‌های شرقی زاگرس در استان‌های کردستان،‌همدان، مرکزی، قم، اصفهان، و استان‌های یزد، شمال فارس، کرمان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد...

وب‌گاه فرارو

ساختمان «پرچم»، 70 سال کنج خیابان فخرالدوله ایستاده بود و به نمادی در حریم میدان بهارستان تبدیل شده بود با آن پرچم‌های رنگارنگی که مثل سرو‌های افراشته بر سقفش خودنمایی می‌کردند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی اعلام کرد: صحنه کم‌نظیر بلعیدن مار پلنگی توسط یک کفچه مار (کبری) در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع «بزمای» شهرستان زاوه خراسان رضوی فیلمبرداری و ثبت شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیر کارگروه کنترل بازار املاک و مستغلات با اعلام اینکه 16 هزار و 500 بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در کشور وجود دارد، اعلام کرد: بنگاه‌های املاک غیرمجاز با مراجعه به سامانه ملی مجوزها می‌توانند در کمتر از 2 هفته مجوز دریافت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فهرست 10 استان صدرنشین در «لیگ برتر خرید گندم کشور» در پایان دهمین هفته خرید تضمینی گندم اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فهرست 10 استان صدرنشین در «لیگ برتر خرید گندم کشور» در پایان دهمین هفته خرید تضمینی گندم اعلام شد. قیمت گندم 30 اردیبهشت 1403 مشخص شد. بر اساس داده‌های منتشرشده، نرخ گندم تضمبنی 17هزارو 500 تومان و دوروم 18 هزار و 500 تومان اعلام شده است. گندم یکی از اقلام اساسی است که خربد آن سالانه توسط دولت انجام می‌شود. طبق قانون تضمبن خرید محصولات کشاورزی، دولت به منظور حمایت از تولید کالا‌های...

خبرگزاری تسنیم

روسای ستادهای انتخاباتی استانی قاضی‌زاده هاشمی مشخص شدند.