شنبه 31 شهریور 1403

خراسان رضوی

خراسان رضوی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فهرست 10 استان صدرنشین در «لیگ برتر خرید گندم کشور» در پایان دهمین هفته خرید تضمینی گندم اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنگاه‌های معاملات املاک غیرمجاز با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوزها می‌توانند حداکثر در دو هفته مجوز کسب را دریافت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: الگوی مصرف برای هر خانوار تهرانی 12 مترمکعب در ماه است و مشترکان می‌توانند با کاهش مصرف خود در قبوض آب بستانکار شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کارگروه کنترل بازار املاک و مستغلات با اعلام اینکه 16 هزار و 500 بنگاه مشاور املاک غیرمجاز در کشور وجود دارد، اعلام کرد: بنگاه‌های املاک غیرمجاز با مراجعه به سامانه ملی مجوزها می‌توانند در کمتر از 2 هفته مجوز دریافت کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر رگبار باران و وزش شدید باد از آماده‌باش امدادگران در 16 استان برای روزهای 26، 27 و 28 خردادماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق همچنین احتمال وقوع سیلاب در 17 استان هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر رگبار باران و وزش شدید باد از آماده‌باش امدادگران در 16 استان برای روزهای 26، 27 و 28 خردادماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمودی، رییس سازمان امدادونجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: گزارش رگبار باران، رعد و برق و وزش شدید باد در روز‌های شنبه، 26 خرداد در استان‌های خراسان شمالی، نیمه شمالی کرمان، دامنه و ارتفاعات استان‌های البرز، گلستان، مازندران، سمنان، تهران و شمال شرق قزوین، در روز یک‌شنبه، 27 خرداد در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، خیزش گرد و خاک در برخی نقاط و بارش تگرگ در نقاط مستعد در چندین استان کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

اولین دوره مسابقات کشوری جوجیتسو نوگی و کاتا یادواره شهدای خدمت که در جزیره کیش برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رؤسای ستادهای استانی شورای وحدت مصطفی پورمحمدی کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری منصوب شدند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر کارگروه کنترل بازار املاک و مستغلات با بیان این‌که 16500 بنگاه املاک کشور غیرمجاز هستند، گفت: استان تهران 8000 بنگاه املاک غیرمجاز دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عصر ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی: صحنه کم نظیر بلعیدن مار پلنگی توسط یک کفچه مار (کبری) در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع «بزمای» شهرستان زاوه در این استان فیلم برداری و ثبت شد.