یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

خبرگزاری میزان

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز 11 اسفند 1402 برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری روز گذشته در امنیت کامل برگزار شد. خبرهای اولیه حاکی از استقبال از انتخابات در شهرستان‌ها بود. بر اساس آمار ستاد انتخابات کشور، حدود 15هزار نفر برای رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند که 12درصد زن و 88درصد مرد هستند. همچنین 144نفر هم در مجلس خبرگان رهبری تایید صلاحیت شدند که روز گذشته این نامزدها برای ورود...

وب‌گاه 55 آنلاین

به گفته استاندار خراسان شمالی، فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی در استان در روز شنبه 12 اسفندماه، در نوبت صبح و عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وب‌گاه الف

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، گلستان، لرستان، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام و کرمان پیشرو در مشارکت در انتخابات هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، گفت: براساس آخرین آمار، 47 درصد از رأی‌دهندگان زنان و 53 درصد مردان هستند. در عین حال 86 درصد از رأی‌دهندگان با کارت ملی، 11 درصد با شناسنامه، 3 درصد گواهینامه و کمتر از 1 درصد با پاسپورت و کارت پایان خدمت رأی دادند. وی ادامه داد: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد،...

وب‌گاه خبر آنلاین

استان‌های پیش‌رو در میزان مشارکت در انتخابات اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی ستاد انتخابات کشور اسامی 10 استان پیشرو در انتخابات را اعلام کرد و گفت: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، قم، لرستان، چهار محال و بختیاری، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام و کرمان از استان‌های پیشرو در انتخابات 11 اسفند هستند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، گلستان، لرستان، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی، ایلام و کرمان پیشرو در مشارکت در انتخابات هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک و ترددها ممنوعیت تردد در آزاد راه تهران _ شمال و چالوس اعمال شد.

خبرگزاری تسنیم

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد همه وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک و تردد‌ها ممنوعیت تردد در آزاد راه تهران _ شمال و چالوس اعمال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز با اشاره به آمار مصرف گاز در کشور از کاهش روند مصرف گاز خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از اواسط هفته آینده سامانه جدید بارشی در غرب و جنوب غربی وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه فرارو

روز شنبه 12 اسفند اوایل وقت سامانه بارشی از مرز‌های شمال شرقی کشور خارج می‌شود. در این روز در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد از اواسط هفته آینده سامانه جدید بارشی در غرب و جنوب غربی وارد کشور می‌شود. سازمان هواشناسی کشور پیش بینی کرد از اواسط هفته سامانه جدید بارشی در غرب و جنوب غربی وارد کشور می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از سازمان هواشناسی کشور، پیش‌بینی کلی براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری نشان می‌دهد که امروز جمعه 11 اسفند در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناس کشور، افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور رخ می‌دهد و از اواسط هفته آینده سامانه جدید بارشی در غرب و جنوب غربی وارد کشور می‌شود.