یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های 20 استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری آزمون های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی و آزمون پیش کارورزی پزشکی در 10 اسفندماه 1402 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی کاهش محسوس دما در 21 استان توصیه‌های مهمی را برای کشاورزان ارائه کرد. از شنبه آینده نیز دما در کشور افزایش می‌یابد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی کاهش محسوس دما در 21 استان توصیه‌های مهمی را برای کشاورزان ارائه کرد. از شنبه آینده نیز دما در کشور افزایش می‌یابد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردا (جمعه 11 اسفند) در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و کاهش نسبی دما رخ خواهد داد و در شرق خراسان رضوی بارش برف ادامه خواهد داشت که به تدریج سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موج دوم بارش ها از دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد موج دوم بارش ها از دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد در روزهای آینده وزش باد شدید در برخی استانها می تواند منجر به خرابی و خسارت شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی در حالی نسبت به وقوع کولاک برف در 23استان و تشدید بارش‌ها در 5 استان طی امروز و فردا هشدار داده است که پیش بینی عضو کمیته بحران سازمان ملل متحد و همچنین کاهش بارش‌ها طی امسال، از تغییرات اقلیمی شدید در ایران حکایت دارد. سازمان هواشناسی در گزارش خود با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: بارش برف، باران، وزش باد شدید موقت، ماندگاری هوای سرد، کولاک برف و مه امروز، نُه اسفند،...

وب‌گاه الف

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در جاده های کشور همچنان شرایط زمستانی حاکم است بنابراین لازم است تا پایان هفته از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از مسدودبودن 7 محور اصلی در اثر بارش برف و یخ زدگی خبر داد و گفت: تا پایان هفته از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی می‌گوید: هوا سردتر از اسفند‌های مشابه شده، اما اینکه بگوییم سرمای بی‌سابقه‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت، اشتباه است. هر چقدر دی و بهمن در سرما و بارش بی‌فروغ بودند، اسفند در حال جبران است. وارد نهمین روز ماه اسفند شده‌ایم و برای امروز و آخر هفته پیش‌بینی‌ها از بارش‌های جدی باران و برف در بیش از 20 استان کشور خبر می‌دهد. اما برخی‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی از انسداد برخی محور‌ها در استان‌های قم و مرکزی خبر داد و گفت: محور‌های اراک - سلفچگان، دلیجان - سلفچگان و قم - سلفچگان به علت بارش برف، یخ زدگی و عدم ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است. وی ادامه داد: همچنین محور خرم آباد - پلدختر، محور سربیشه - نهبندان، محور دلگان - ایرانشهر، توسکستان - شاهرود مسدود است. سرهنگ شیرانی گفت: در جاده‌ها...

وب‌گاه مشرق نیوز

464 نفر از مدیران مسئول رسانه‌های کشور در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات پیش رو، تاکید کردند: تغییر به نفع مردم از درون و از رهگذر صندوق رأی رقم می‌خورد.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی می‌گوید: هوا سردتر از اسفند‌های مشابه شده، اما اینکه بگوییم سرمای بی‌سابقه‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت، اشتباه است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به محور‌های مسدود اعلام کرد: محور خرم آباد پلدختر، محور سربیشه نهبندان و محور دلگان ایرانشهر تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: فعالیت دستگاه‌های دولتی خراسان شمالی پنج‌شنبه با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: فعالیت دستگاه‌های دولتی خراسان شمالی پنج‌شنبه با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خراسان شمالی اظهار کرد: فعالیت کلیه ادارات، نهادها، سازمان‌های عمومی به...

وب‌گاه الف

در بیانیه 464 تن از مدیران مسئول رسانه‌های کشور عنوان شد که تغییر به نفع مردم از درون و از رهگذر صندوق رأی رقم می‌خورد.