یک‌شنبه 6 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی در حالی نسبت به وقوع کولاک برف در 23استان و تشدید بارش‌ها در 5 استان طی امروز و فردا هشدار داده است که پیش بینی عضو کمیته بحران سازمان ملل متحد و همچنین کاهش بارش‌ها طی امسال، از تغییرات اقلیمی شدید در ایران حکایت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ررسی‌ها نشان می‌دهد استان کرمان علی‌رغم اینکه بیشترین کاهش را در نسبت زنان شاغل بخش کشاورزی تجربه کرده است بررسی‌ها نشان می‌دهد استان کرمان علی‌رغم اینکه بیشترین کاهش را در نسبت زنان شاغل بخش کشاورزی تجربه کرده است، همچنان بالاترین سهم شاغلین زن در بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده است. به گزارش عرشه آنلاین، آمارهای منتشر شده از درگاه ملی آمار حاکی از آن است که از کل زنان شاغل در کشور،...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز کنترل گاز: با توجه به پایداری سرما و افزایش مصرف گاز خانگی، احتمال افت فشار گاز در استان‌های سردسیر به‌ویژه مازندران، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

سرمای شدید هوا سبب شده است تا احتمال افت فشار گاز در استان های شمالی شدت گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج مسیر رفت و برگشت و محور تهران - پاکدشت گزارش شده؛ محورهای شمالی دارای بارش برف و باران پراکنده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا 2 روز آینده گفت: همه استان‌ها در حالت آماده‌باش هستند. سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا 2 روز آینده گفت: همه استان‌ها در حالت آماده‌باش هستند. به گزارش عرشه آنلاین، حسین ظفری، سخنگوی...

وب‌گاه گسترش

وزیر نفت از مردم خواست تا در بحث مصرف گاز صرفه جویی کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام خداداده گفت: اگر بتوانیم استعداد‌هایی از مساجد به جامعه تئاتر تحویل دهیم خیلی خوب است هرچند نگاه ما به تئاتر تربیتی است چون نیاز امروز نوجوانان و جوانان است.

وب‌گاه فرارو

وزیر نفت با بیان اینکه تا این لحظه در هیچ جای کشور در بخش خانگی قطعی گاز و افت فشار نداشتیم از مردم خواهش کرد که در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جواد اوجی گفت: ما هیچ وقت در اسفندماه این موج سرمای شدید و یخبندان را نداشتیم، اگر هر هموطنمان یک بخاری اضافه را خاموش کنند تمام هموطنانمان در مناطق سردسیر از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جواد اوجی گفت: ما هیچ وقت در اسفندماه این موج سرمای شدید و یخبندان را نداشتیم، اگر هر هموطنمان یک بخاری اضافه را خاموش کنند تمام هموطنانمان در مناطق سردسیر از این نعمت بهره‌مند می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی می‌گوید: هوا سردتر از اسفند‌های مشابه شده، اما اینکه بگوییم سرمای بی‌سابقه‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت، اشتباه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و تداوم بارش‌ها و ماندگاری هوای سرد تا 2 روز آینده گفت: همه استان‌ها در حالت آماده‌باش هستند.

خبرگزاری دانشجو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی فعالیت سامانه بارشی در 20 استان از ماندگاری هوای سرد در نیمه شمالی کشور تا پایان هفته جاری خبر داد.