پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی صدای سخن با حضور معاون صدا، دبیر جشنواره و مدیر رادیو فرهنگ، فرهیختگان کشوری، مدیران و برنامه سازان در استودیو هشت معاونت صدا برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از آنجا که هشدار سطح زرد برای این استان پیش‌بینی شده است احتمال وزش باد نسبتا شدید و شدید برای برخی از مناطق تهران به ویژه در ارتفاعات از امروز سه‌شنبه تا روز پنجشنبه هفته جاری وجود دارد.

خبرگزاری مهر

یک مسئول دولتی گفت: برنامه استقرار الگوی مدیریت جامع حوزه‌های آبخیز و آبریز با رویکردهای نوین توسط سازمان برنامه و بودجه و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، مردم و ذی‌نفعان از امسال کلید خورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این طرح با هدف تقویت روحیه نقادی علمی در دانشگاهیان و ایجاد فضای نقد و گفتگو و نقد محتوای کتاب‌های تولید شده در زمینه علوم انسانی با تاکید بر جریان‌های فکری و فرهنگی موجود در حوزه نشر ایران و با همکاری واحد‌های جهاددانشگاهی در سراسر کشور برگزار می‌شود. در این طرح تازه‌ترین و مهم‌ترین آثار منتشر شده توسط ناشران ایرانی در حوزه علوم انسانی در معرض...

خبرگزاری تسنیم

طی 5 ماه امسال ترانزیت بار به 7.8 میلیون تن رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 73 درصدی افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

عملکرد حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در 5 ماهه ابتدایی امسال حاکی از آن است که میزان ترانزیت بار در این مدت به 7.8 میلیون تن رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش 73 درصدی داشته است.

خبرگزاری مهر

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از تشدید بارش ها در شمال کشور خبر داد و گفت: در پی بارش‌ها احتمال خسارت به محصولات کشاورزی 12 استان دور از انتظار نیست.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی برای امروز 27 شهریورماه در پنج استان کشور بارش‌های سیل‌آسا و برای تهران آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با افزایش باد پیش‌بینی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه دمای 4 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 42 و 40 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (سه شنبه) در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می شود.

وب‌گاه الف

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران در شمال کشور و وزش باد شدید در برخی نقاط خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارشنبه در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، پنجشنبه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (27 شهریور) در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیش‌بینی می‌شود. او ادامه داد: چهارشنبه (28 شهریور) در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، پنجشنبه (29 شهریور) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (27 شهریور) در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

کارشناس ارشد ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور با اشاره به ضرورت اتصال هرچه سریع‌تر بندر چابهار به شبکه ریلی، گفت: احتمالا خط ریلی چابهار - زاهدان سال 1405 به بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه گسترش

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اعلام کرد که در سال جاری، یکهزار و 522 کودک مبتلا به اختلال رشد از خدمات تغذیه‌ای این اداره کل بهره‌مند شده‌اند.