پنج‌شنبه 3 آبان 1403

خراسان شمالی

خراسان شمالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب در شهر‌های شمالی و برخی از استان‌ها از جمله تهران و قزوین تا روز سه‌شنبه شاهد بارش باران و رعدوبرق خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب در شهر‌های شمالی و برخی از استان‌ها از جمله تهران و قزوین تا روز سه‌شنبه شاهد بارش باران و رعدوبرق خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

براساس جدیدترین گزارش مرکز آمار، نرخ مشارکت اقتصادی زنان در بهار سال 1403 به 14.3 درصد رسیده است. همچنین بررسی نرخ بیکاری زنان در گروه‌های سنی مختلف نشان می‌دهد که زنان 30 سال به بالا معمولاً با نرخ بیکاری کمتری نسبت به زنان جوان‌تر روبرو هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

وراثی که می‌خواهند سهام عدالت متوفیان خود را دریافت کنند، ابتدا باید به سامانه سجام مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام در این سامانه را طی کنند. در پاییز و زمستان امسال، انتظار می‌رود که سود سهام عدالت مربوط به سال مالی پایان یافته در اسفند 1402 به حساب سهامداران واریز شود و همچنین باقیمانده سود سهام عدالت سال 1401 نیز به همین حساب‌ها منتقل گردد. ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان...

وب‌گاه گسترش

مجری طرح خودکفایی گندم در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که تا صبح امروز، نزدیک به 12 میلیون تن گندم به ارزش بیش از 210 میلیارد تومان به صورت تضمینی خریداری شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد بارش تگرگ هشدار داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: وقوع رگبار باران، رعد و برق وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط خیزش گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ امروز (24 شهریور) در شرق گیلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان، یکشنبه (25 شهریور) در نیمه شرقی گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی،...

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی برای 10 استان از جمله تهران هشدار سطح نارنجی بارش‌های شدید با احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

بنابر اعلام سازمان هواشناسی، برای 10 استان از جمله تهران هشدار سطح نارنجی بارش‌های شدید با احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی برای 10 استان از جمله تهران هشدار سطح نارنجی بارش‌های شدید با احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی و خسارت به کشاورزان صادر کرد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی با صدور هشدار فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های موسمی و خسارت به محصولات کشاورزی 10 استان کشور از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما تا روز دوشنبه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواشناسی کشور برای برخی مناطق کشور هشدار صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اتقصادنیوز: طبق اعلام وزارت جهادکشاورزی، تا امروز شنبه 24 شهریور ماه 1403، خرید گندم به 11 میلیون و 942 هزار تن رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی تا امروز شنبه 24 شهریور ماه 1403، خرید گندم به 11 میلیون و 942 هزار تن رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

چین و کشورهای خاور دور، هند، روسیه، کشورهای اروپایی و کشورهای عربی اصلی‌ترین کشورهای مقصد صادراتی پسته ایرانی هستند.